Κάθε πέρσι και καλύτερα; Οχι!
Μια αντιπολίτευση απροετοίμαστη, άσχετη και αδιάβαστη
Καμιά σοβαρότητα, κανένας ρεαλισμός από ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ
Κάθε πέρσι και καλύτερα; Οχι!
Μια αντιπολίτευση απροετοίμαστη, άσχετη και αδιάβαστη
Καμιά σοβαρότητα, κανένας ρεαλισμός από ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ