Η συζήτηση της προτάσεως μομφής που ολοκληρώνεται σήμερα τα μεσάνυχτα δεν είναι τελικά τόσο ανιαρή όσο υπολόγιζα. Εβγαλε «λαβράκια». Και τούτο διότι τη γραμμή της αντιπολίτευσης (ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ– Πλεύση Ελευθερίας) θα τη ζήλευαν και οι συνήγοροι του προφυλακισμένου σταθμάρχη.
Οπως, εύστοχα παρατήρησε ο Θάνος Πλεύρης: «Ζητάτε πρόταση μομφής για τυχόν πράξεις, κι ενώ μεσολάβησαν εκλογές. Θα μπει στην Ιστορία η πρόταση μομφής. Είστε συνήγοροι υπεράσπισης του σταθμάρχη, του ανθρώπου που έβαλε δύο τρένα στην ίδια γραμμή, γιατί σας ενδιαφέρει να κερδίσετε όφελος. Και χαίρομαι που μέσα στην αίθουσα είναι οι πραγματικοί αρχηγοί του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Πολάκης και ο κ. Παππάς, γιατί τέτοια ώρα έχει σιωπητήριο κι ο πρόεδρός σας ούτε τη Βουλή δεν μπορεί να δει».
Αλλά το πλέον ψεκασμένο που ακούστηκε και αναπαρήχθη από τα trolls του (δι’ ολίγον ακόμα) οπλίτη Στέφανου, δεν ήταν η ένθερμη συνηγορία στον προφυλακισμένο σταθμάρχη. Ηταν ότι ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας, που σκοτώθηκε ακαριαία στο δυστύχημα, ήταν εθελοντής του γραφείου του Κυριάκου Μητσοτάκη και ως εκ τούτου ο πρωθυπουργός εγκαλείται να απαντήσει τι μετέφερε η αμαξοστοιχία, ποιος τη φόρτωσε και ποιος θα την παραλάμβανε. Μάλιστα, η σχέση του πρωθυπουργού με τον άτυχο μηχανοδηγό παρουσιάστηκε σαν «νέα αποκάλυψη» – ασχέτως που ο ίδιος ο πρωθυπουργός παρέστη στην κηδεία του μετά του μισού Υπουργικού Συμβουλίου. Ετσι, μετά τις απίθανες ψεκ θεωρίες για μπάζωμα, ξεμπάζωμα και καπάκι μπάζωμα, τώρα μαθαίνουμε ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός έκοβε τις φορτωτικές της μοιραίας αμαξοστοιχίας...