Ποτέ κανείς δεν έχασε από τον διάλογο
Δικαίωμα στη διαμαρτυρία δεν σημαίνει… κλείσιμο της χώρας
Ποτέ κανείς δεν έχασε από τον διάλογο
Δικαίωμα στη διαμαρτυρία δεν σημαίνει… κλείσιμο της χώρας