Καθημερινά επιβεβαιώνεται ο «πολακισμός, η τοξικότητα και τα fake news», όπως επισήμανε πρόσφατα και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με τα οποία πορεύεται ο ΣΥΡΙΖΑ. Και παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρός του, Στέφανος Κασσελάκης αποδείχθηκε εκ νέου εκτεθειμένος σχετικά με την οικονομική του κατάσταση, παρουσιάζοντας χθες ένα excel ως πόθεν έσχες, ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει με θράσος να επιτίθεται στη Νέα Δημοκρατία και τον ίδιον τον πρωθυπουργό, αυτή τη φορά για την προεκλογική καμπάνια του κυβερνώντος κόμματος.

Μάλιστα εγκαλεί τον υπουργό Επικρατείας, Άκη Σκέρτσο, για τις ξεκάθαρες απαντήσεις που έδωσε για το ζήτημα της διαφημιστικής δαπάνης της ΝΔ εν όψει ευρωεκλογών, προφανώς γιατί η διαφάνεια δεν είναι κάτι που ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να υπερασπιστεί για λογαριασμό του. Με ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του, ο ΣΥΡΙΖΑ επιτίθεται στον Άκη Σκέρτσο με αφορμή δηλώσεις του στο «Kontra Channel», χθες το βράδυ, όπου έκανε σαφές ότι η ΝΔ θα δημοσιοποιήσει τα χρήματα που διέθεσε για τη διαφημιστική δαπάνη της προεκλογικής περιόδου, λέγοντας: «Δεν πρόκειται να κρύψουμε τίποτε». Όπως κατηγορηματικός ήταν και για τα χρέη του κόμματος, σημειώνοντας ότι «είναι απολύτως ρυθμισμένα και εξυπηρετούνται». Ο ΣΥΡΙΖΑ «είδε» «πανικόβλητη αμηχανία» από τον υπουργό Επικρατείας, επιχειρώντας να μεταθέσει τη δική του αμηχανία από τη χθεσινή παρωδία Κασσελάκη στη Θεσσαλονίκη, όπου παρουσίασε το δήθεν «πόθεν έσχες». Προφανώς θίχτηκε από την ξεκάθαρη θέση του Άκη Σκέρτσου σχετικά με τη χθεσινή παρουσίαση του «πόθεν έσχες» του Στέφανου Κασσελάκη από τη Θεσσαλονίκη, στην οποία έκανε λόγο για τηλεοπτικό show, που δεν συνιστά τη θεσμική διαδικασία κατάθεσης της δήλωσης της περιουσιακής κατάστασης.

Συγκεκριμένα σε σχετική ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ σημειώνεται: «Ο λαλίστατος υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, ο οποίος τα τελευταία 24ωρα έκανε επίδειξη γνώσεων για την ποιότητα των απορρυπαντικών και ανέλαβε εργολαβία την επίθεση λάσπης κατά του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, φαίνεται ότι έπαθε αφωνία (Kontra Channel, 3/6/24).

Όσο συνέκρινε κόκκους απορρυπαντικών, δεν "είδε" τα δυσθεώρητα ποσά που ξοδεύει προεκλογικά του κόμμα του σε διαφημιστική δαπάνη: 192.000 ευρώ τις τελευταίες 30 ημέρες, μόνο στη Google, ποσό υπερδιπλάσιο από το ποσό που ξοδεύουν όλα μαζί τα υπόλοιπα κόμματα!

Όσο ο Υπουργός Επικρατείας παρίστανε τον επιθεωρητή Κλουζώ για να «αποκαλύψει» τις κοινωνικές επαφές του Στέφανου Κασσελάκη, δεν φρόντισε να ρωτήσει για το αν και πώς πληρώνεται ο κ. Γκρίνμπεργκ, καθώς του διαφεύγει η ακριβής σχέση του κ. Μητσοτάκη με τον γνωστό επικοινωνιολόγο.

Παρότι ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία θέτει επιτακτικά το συγκεκριμένο ερώτημα.

Τουλάχιστον, ο κ. Σκέρτσος μας καθησύχασε ότι τα χρέη της ΝΔ είναι «απολύτως ρυθμισμένα και εξυπηρετούνται». Ωστόσο, ούτε για αυτό γνωρίζει λεπτομέρειες. Καλό θα ήταν να τις μάθει, διότι εμείς δεν έχουμε υπόψιν άλλο κόμμα το οποίο με χρέος ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ -το υψηλότερο χρέος από όλα τα κόμματα στην Ευρώπη- να μπορεί να σπαταλά περισσότερα χρήματα από κάθε κόμμα στη Γερμανία και την Ιταλία για αυτές τις ευρωεκλογές.

Το ερώτημα παραμένει και μετά την πανικόβλητη αμηχανία του κ. Σκέρτσου γίνεται πιο εκκωφαντικό:  ποιος και πώς πληρώνει τον κ. Γκρίνμπεργκ και την πανάκριβη διαφημιστική καμπάνια της ΝΔ και γιατί δεν δημοσιοποιούνται τα εν λόγω τιμολόγια (υπάρχουν, άραγε;);».