Ευτυχώς που υπάρχουν και οι (διαχρονικοί) φίλοι του Αλέξη Τσίπρα, οι οποίοι, με τις εμβριθείς αναλύσεις τους, χαρίζουν -εν μέσω καύσωνα- στην κοινή γνώμη λίγες στιγμές δροσιάς.
Ένας εξ αυτών είναι και ο Θανάσης Καρτερός που παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς το «φαινόμενο» Τσίπρας, το αναλύει και στο τέλος προσπαθεί να το πλασάρει (με την καλή έννοια) στο φιλοθέαμον αριστερό κοινό. Για τους πολίτες δεν είμαστε και τόσο σίγουροι, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Σήμερα, λοιπόν, ο αρθρογράφος της κομματικής «Αυγής», ενημερώνει τους αναγνώστες της «ΕφΣυν» (βλ. σχετικό άρθρο) πως ο Τσίπρας, γκρόσο μόντο, δεν είναι: συμβιβασμένος, προσκυνημένος, αμετανόητος, ούτε είναι αυτός που έχει χάσει 6 φορές από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ούτε τα έχει βρει με τη διαπλοκή, όπως λένε κάποιοι φίλοι και οχτροί του.
Ο Αλέξης Τσίπρας, σύμφωνα με τον Θ. Καρτερό, είναι «απελευθερωτής». Όπως ισχυρίζεται αυτός «απελευθέρωσε» τη χώρα από τη χρεοκοπία, αφού προηγουμένως θα προσθέσουμε εμείς -μιας κι αυτό δεν το επισημαίνει ο αρθρογράφος- υπέγραψε και έφερε στη χώρα το 3ο αχρείαστο μνημόνιο των 100 δισ. και βάλε, αφού πετσόκοψε συντάξεις και μισθούς, αφού διέλυσε, με την άγρια φορολογία, τη μεσαία τάξη, αφού καταπάτησε το κράτος δικαίου (βλ. σκευωρία Novartis) κι αφού προσπάθησε με τα περίφημα βοσκοτόπια του Καλογρίτσα να φτιάξει το ΣΥΡΙΖΑ TV. Αυτό είναι το «δακτυλικό αποτύπωμα» του Τσίπρα. Όλα τα άλλα είναι να ΄χαμε να λέγαμε.
Η επίμαχη αναφορά Καρτερού στην «ΕφΣυν» για τον «απελευθερωτή» Τσίπρα:
«Ο Τσίπρας έχει τη δική του μοναδική πολιτική ταυτότητα. Το δακτυλικό του αποτύπωμα φέρει η απελευθέρωση της χώρας από το καθεστώς της χρεοκοπίας. Οτι δεν συμφωνούν όλοι μ' αυτό δεν το κάνει λιγότερο αληθινό. Κι εκείνο που κάποιους ανησυχεί, αποσυντονίζει και εκνευρίζει, είναι ότι, αν και δεν βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, εκπροσωπεί όλο και πιο εμφατικά και για όλο και περισσότερους κάτι ελπιδοφόρο και απελευθερωτικό. Ε, αυτό το brand, για να το πούμε στη γλώσσα που τους αρέσει, θεωρείται απειλή. Αντιμετωπίζεται ως απειλή. Και τελικώς είναι απειλή – ξέρουμε για ποιους. Αυτό εξηγεί γιατί κατασκευάζουν και διακινούν ένα rebranding για τον Τσίπρα. Και με την ανιδιοτελή συνδρομή πρόθυμων εθελοντών, και δύο, και τρία, και όσα χρειάζεται. Για όλα τα γούστα...».