«Σε πιστή προσομοίωση των Hunger Games ή σε εκστρατεία προπαγάνδας της LGBT+ κοινότητας μετατράπηκε η λαμπαδηδρομία των Ολυμπιακών Αγώνων», έγραψε στο Twitter/Χ η δημοσιογράφος Μαρία Δεναξά.

Η ίδια συνέχισε λέγοντας ότι «στη Γαλλία, η θεαματική αλλοίωση του χαρακτήρα της λαμπαδηδρομίας, με την υπερπροβολή ατόμων από μία –και μόνο– συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα, έδωσε την εντύπωση μιας δημαγωγικής και στοχευμένης επανεκκίνησης των κοινωνιών μας, για να μην απορρίψουν άλλο ένα μόσχευμα διχασμού, παρά της προαγωγής της διαφορετικότητας. Το να ισχυρίζεται κάποιος πως προωθεί τη διαφορετικότητα, αλλά μονομερώς, απαξιώνοντας την προβολή κοινωνικών ομάδων, όπως για παράδειγμα είναι οι πρόσφυγες, οι ηλικιωμένοι, οι υπέρβαροι κ.λπ., είναι σαν να επικροτεί φανατικά τις διακρίσεις και τους αποκλεισμούς. H προπαγανδιστική εκμετάλλευση υπέρ της LGBT+ κοινότητας, μέσω της μεγάλης επικοινωνιακής κάλυψης της οποίας χαίρει ένα σημαντικό γεγονός, μετά τη λαμπαδηδρομία συνεχίστηκε με το πανηγυράκι της Eurovision, που φέτος δεν έμοιαζε ούτε με… παρωδία! Ειδικά φέτος, η Eurovision έδωσε την εντύπωση μιας βιτρίνας εκφυλισμού και διαγωνισμού φρικιών, παρά σόου ταλέντων, που μέσα από κάποια λεπτά δημοσιότητας επιεικώς "έλαμψαν" μέσα από τη μετριότητά τους».

Η δημοσιογράφος κατέληξε ότι «το όλο αποτέλεσμα ήταν ένα καλλιτεχνικό και ανθρώπινο ναυάγιο. Μια σχεδόν πλήρης εκτροπή, που θέτει σε κίνδυνο τις πραγματικές πολιτιστικές δημιουργίες και τους δημιουργούς, προς όφελος και πάλι μιας μικρής, αλλά πανίσχυρης μειοψηφίας. Είναι ντροπή για ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός, αλλά και για ένα μεγάλο καλλιτεχνικό γεγονός, να αμαυρώνονται από τις υπερβολές του πιο ριζοσπαστικοποιημένου προοδευτισμού».