Κατά δηλώσεις του Αρη Σπηλιωτόπουλου, η επικοινωνιακή στρατηγική του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι παρωχημένη, σε αντίθεση με του πρόεδρου Στέφανου που είναι φρέσκια, δημιουργική και πηγαία. Θα συμφωνήσω και με τον σύντροφο Αρη και με την αποστροφή του προέδρου Στέφανου, ο οποίος, ερωτηθείς για τη σουίτα στα μπουζούκια, αποκρίθηκε με ύφος οργισμένου teenager «τι τρέχει αν λούζουν με λουλούδια έναν νέο ακομπλεξάριστο πρόεδρο ενός κόμματος που πήγε μπουζούκια να χαλαρώσει;».
Τίποτα δεν τρέχει, θα τολμήσω να πω ότι ευελπιστώ και εύχομαι να συνεχιστεί η τουρνέ τόσο στα μπουζουξίδικα της Αθήνας όσο και σε επιλεγμένα της συμπρωτεύουσας. Πάντως, δεν χωράει συζήτηση ότι ο πρόεδρος Στέφανος έχει οργώσει όλο το nightlife της κοσμικής Αθήνας, όλες τις lifestyle εκπομπές και παίζει σε όλα τα κουτσομπολίστικα περιοδικά και έχει «ξεπατωθεί» στις εκδρομικού τύπου επισκέψεις σχεδόν σε όλη την επικράτεια (όπως εύστοχα είπε ο ίδιος). Βοηθάει βέβαια ότι ο πρόεδρος το ζει με όλη του την ψυχή. Το απολαμβάνει. Δεν το κάνει ποιώντας την ανάγκην φιλοτιμίαν. Και η αλήθεια είναι ότι «το ’χει». Στο lifestyle δεν τον πιάνει κανείς. Κρίμα που δεν εκδίδει ο Πέτρος Κωστόπουλος το Nitro, διότι θα τον απολαμβάναμε σίγουρα εξώφυλλο (ελπίζω όχι αντίστοιχης αισθητικής προσέγγισης με του Ρουβά με τον δυναμίτη ανά χείρας...).
Στο ίδιο νοηματικό πλαίσιο της ιδιότυπης επικοινωνιακής στρατηγικής, ο πρόεδρος Στέφανος έβαλε φόντο στο γραφείο του στην Κουμουνδούρου ένα έργο τέχνης του Τούρκου καλλιτέχνη Ατματσάν, που, όπως ο ίδιος εξήγησε, συμβολίζει την ελληνοτουρκική φιλία. Στο πλάνο πάντως φάνηκε ένας πίνακας με γυμνούς άντρες και γυμνές γυναίκες σε περιπτύξεις – με σαφείς επιρροές από Φασιανό στην τεχνοτροπία.