Ο ΣΥΡΙΖΑ για μια ακόμη φορά βάλλει κατά των δημοσκοπικών εταιρειών. Αυτήν τη φορά στο στόχαστρο μπήκε η interview με αφορμή το ποσοστό που καταγράφει στην πρόθεση ψήφου και το οποίο δείχνει το κόμμα του Σωκράτη Φάμελλου –και του Παύλου Πολάκη– να είναι κάτω από το όριο του 3%.
Ουσιαστικά «πυροβολεί» τον αγγελιοφόρο αντί να πάρει και να διαβάσει το μήνυμα που μεταφέρει και να επιχειρήσει να καταλάβει τι ακριβώς λέει. Δεν είναι η πρώτη φορά, δεν είναι και η τελευταία. Ο Αλέξης Τσίπρας έχτισε… σχολή και σε αυτό το θέμα και αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι αμφισβητούσε τις δημοσκοπήσεις πριν από τις πρώτες εκλογές του 2023 διότι κατέγραψαν ποσοστά της τάξης του 28% με 30%.
Και ναι μεν είχε ένα δίκιο για εκείνη την περίοδο αφού στο τέλος ο ίδιος και ο ΣΥΡΙΖΑ έλαβαν… 17,8% στις εθνικές εκλογές, εν τούτοις δείχνει πως το κόμμα έχει μια… τάση –που πλέον ακολουθεί και το ΠΑΣΟΚ του Νίκου Ανδρουλάκη– να βάζει με όλους όσοι δεν λένε μια… καλή κουβέντα.
Η επίθεση του ΣΥΡΙΖΑ στην εταιρεία δεν είναι πρωτοφανής. Και την περίοδο 2015-2019 είχαν την… τιμητική τους όπως και τα Μέσα Ενημέρωσης. Το γελοίο του θέματος πάντως είναι ότι πριν από τις εκλογές του 2019 ο ΣΥΡΙΖΑ και τα κομματικά μέσα ενημέρωσης επικαλούνταν δημοσκοπήσεις εταιρειών όπως η VOX POP, η Bridging Europe και η COMMO VIEW σύμφωνα με τις οποίες ο ΣΥΡΙΖΑ όχι απλά ήταν κόμμα, αλλά σάρωνε κι από πάνω.
Την περίοδο 2019-2023 έδωσαν επίσης ρέστα με καταγγελίες και ερωτήσεις για εταιρείες όπως η Marc και η Opinion Poll που βρέθηκαν στο στόχαστρο της Κουμουνδούρου.