Δεν αποτελεί κάτι… νέο ο «πόλεμος» που δέχεται η ΕΡΤ, η διοίκησή της και επί προσωπικού ο πρόεδρός της Κωνσταντίνος Ζούλας. Εσχατη αφορμή, για ψύλλου πήδημα δηλαδή, η Eurovision, αλλά η εν λόγω τακτική αρχίζει πλέον να κουράζει. Ποιοι είναι όμως οι υποκινητές αυτών των δημοσιευμάτων και στοχευμένων «ρεπορτάζ»;
Γράφει ο Νίκος Μποζιονέλος
Ο πραγματικός λόγος φυσικά και δεν είναι τα αναιδή χασμουρητά της Μαρίνας Σάττι, ούτε και η 11η θέση του «Ζαριού της», ειδικά σε μια βραδιά επιτυχίας της ΕΡΤ αφού η τηλεθέαση της Eurovision ξεπέρασε κάποια στιγμή το 80%.
Αυτά ήταν αφορμές. Τα πραγματικά αίτια είναι ότι η ΕΡΤ έχει μπει δυναμικά στον ανταγωνισμό της τηλεόρασης και ειδικότερα της τηλεθέασης, ύστερα από πολλά χρόνια απαξίωσης.
Συν ότι επέστρεψε δυναμικά και στα αθλητικά «προϊόντα»: το φετινό καλοκαίρι είναι… ΕΡΤικό με το Euro 2024 της Γερμανίας και τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι. Ητοι, μια σχεδόν μονοπωλιακή συνθήκη στην τηλεοπτική αγορά για το καλοκαίρι ενώ, όπως έχουμε αναφέρει, θα διεκδικήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Μουντιάλ του 2026, τουρνουά που είχε μεταδώσει (με τη γνωστή αποτυχία του ΑΝΤ1+) ο ΑΝΤ1 από το Κατάρ το 2022.
Παράλληλα, η ΕΡΤ έχει μπει δυναμικά στον χώρο της ψυχαγωγίας μέσω του ERTFlix, το οποίο μηνιαίως κάνει ρεκόρ προβολών.
Αυτά για να καταλαβαίνουμε τι κρύβεται πίσω από τον πόλεμο, που μέχρις ενός σημείου μπορεί και να δικαιολογείται από τον ανταγωνισμό.
Τυχαία (μάλλον όχι), λίγο καιρό μετά την ανακοίνωση των τελευταίων αριθμών του ERTFlix, γέμισαν συγκεκριμένα Μέσα με «ρεπορτάζ» περί του Ζούλα που είναι υπ’ ατμόν και… αποχωρεί. Μέσα στην εγκυρότητα…