Στον ύπνο έπιασε την αντιπολίτευση ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος περίμενε την Τρίτη του Πάσχα για να ανακοινώσει παροχές προς τους πολίτες συνέπεια του υψηλού πλεονάσματος. Εξ ου και οι αμήχανες ανακοινώσεις: στο ΠΑΣΟΚ βλέπουν πρόωρες εκλογές ενώ στον ΣΥΡΙΖΑ κάνουν λόγο για ψίχουλα.

Τα παπαγαλάκια βγήκαν και άρχισαν να ψελλίζουν κάτι για επιδόματα κάνοντας ότι δεν κατάλαβαν ότι τα μέτρα που ανακοινώθηκαν είναι μόνιμα και όχι χαρτζιλίκι, όπως έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Το καλύτερο όμως έρχεται τον Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ, οπότε και ο πρωθυπουργός θα ανακοινώσει σειρά νέων –μόνιμων– μέτρων. Και όλα αυτά συμβατά με τα όσα ορίσουν οι αυστηροί ευρωπαϊκοί δημοσιονομικοί κανόνες που ισχύουν από φέτος.

Πού όμως βρέθηκαν όλα αυτά τα χρήματα; «Από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και τις μισθολογικές αυξήσεις» εξηγούν από το υπουργείο Οικονομικών, δύο πυλώνες δηλαδή της κυβερνητικής πολιτικής.

Το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στη δημοσκοπική αποτύπωση των νέων μέτρων, αν δηλαδή οι πολίτες θα εκφράσουν ικανοποίηση και όχι αποκλειστικά στην πρόθεση ψήφου.

Το στοίχημα του ΟΣΕ 

Τη Δευτέρα «κληρώνει» για τον νέο ΟΣΕ έτσι όπως το σχεδιάζει ο Κώστας Κυρανάκης υπό το άγρυπνο βλέμμα του Κωστή Χατζηδάκη ο οποίος θα δώσει και το τελικό «οκ». Ολα θα πρέπει να είναι έτοιμα ώστε να παρουσιαστούν στο υπουργικό συμβούλιο και να κλείσει μια ανοιχτή πληγή τόσο για την κοινωνία όσο και για την κυβέρνηση. Ο αναπληρωτής υπουργός έχει κάνει μια πρώτη παρουσίαση μέσω συνεντεύξεων, το τελικό νομοσχέδιο όμως αναμένεται να έχει αρκετές εκπλήξεις. 

Το αδιέξοδο του Χαρίτση 

Σιωπή. Αυτή την τακτική έχει υιοθετήσει ο Αλέξης Χαρίτσης μετά το στραπάτσο στην Κεντρική Επιτροπή της Νέας Αριστεράς όπου ο Ευκλείδης Τσακαλώτος έδειξε ότι άλλος κάνει κουμάντο. Ο πρόεδρος δύο διαδοχικές εβδομάδες δεν έβγαλε κυριακάτικο μήνυμα ενώ δεν έχει τοποθετηθεί και για κάτι άλλο με εξαίρεση τον θάνατο του Πάπα. Εκείνοι που γνωρίζουν καλύτερα υποστηρίζουν ότι δεν είναι τυχαίο ούτε οφείλεται στις ημέρες του Πάσχα αλλά στην απογοήτευσή του διαπιστώνοντας πως το κόμμα που ηγείται δύσκολα θα βρει βηματισμό. 

Τροχήλατη ιστορία 

Το ότι πωλείται από ιδιώτη η Mercedes του Ανδρέα Παπανδρέου έγινε γνωστό. Το πώς όμως αυτό το αυτοκίνητο που ξεκίνησε την «καριέρα» του ως πράσινο (και ταιριαστό με τα χρώματα του ΠΑΣΟΚ) για να βαφτεί μπλε όταν έγινε κρατικό, βρέθηκε στα χέρια ιδιώτη ως συλλεκτικό πια, δεν είναι τόσο γνωστό. Από το 1981 έως και τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου ήταν το προσωπικό του αυτοκίνητο για να βρεθεί στη συνέχεια στην προεδρεία της Δημοκρατίας και εν τέλει να εκποιηθεί μέσω ΟΔΔΥ αφότου πρώτα χρησιμοποιήθηκε και επί προεδρίας Στεφανόπουλου. Στα σημαντικά ότι δεν έχει γίνει καμία αλλαγής το εσωτερικό του ενώ συνοδεύεται ακόμα και από τη σημαία που μπαίνει στα κρατικά οχήματα στις επίσημες εκδηλώσεις. 

Η επένδυση Σκλαβενίτη στην Πίτσος 

Το πράσινο φως για την μεγάλη επένδυση στις εγκαταστάσεις της Πίτσος στον Ρέντη αναμένεται να λάβει αύριο Πέμπτη η Σκλαβενίτης από το περιφερειακό συμβούλιο Αττικής όπου έχει εισαχθεί ως θέμα η έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. «Γνωμοδότηση επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.) για την αλλαγή χρήσης και αναδιαμόρφωση των υφιστάμενων δεκαπέντε (15) κτιρίων, πρώην βιομηχανίας της ΠΙΤΣΟΣ Α.Ε. (εντός Ο.Τ. 20) σε υπεραγορά, με καταστήματα εστίασης, αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, παιδότοπους, θέσεις στάθμευσης και λοιπά συνοδά έργα εξυπηρέτησης της εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.» αναφέρει το θέμα και αποκαλύπτει όλο το σχέδιο της εταιρείας σε μια έκταση 71.545 τμ. Πρόκειται για επένδυση που θα αλλάξει ριζικά την εικόνα της περιοχής δίπλα στη Λεωφόρο Κηφισού.