Σε «μαϊντανό» μετατρέπεται ο νεοεκλεγείς πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, καθώς έχει επιδοθεί σε ένα μπαράζ μαρκετίστικων τρικ (τα λεγόμενα «activation campaigns», τα οποία στοχεύουν την ενίσχυση και την αναγνωρισιμότητα του brand - εν προκειμένω «Κασσελάκης»), τα οποία είναι μια χαρά εργαλεία, αλλά όχι για την πολιτική. Φαίνεται πως ο Στέφανος Κασσελάκης «έφαγε» το παραμύθι του κόμματός του, το οποίο έκανε μόνιμη -και ανυπόστατη- κριτική στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι είναι «μόνο επικοινωνία και όχι ουσία».

Προφανώς, ο Στέφανος Κασσελάκης θα σκέφτηκε «αν με μόνο όπλο την επικοινωνία πήρα το κόμμα, γιατί όχι και την κυβέρνηση;», μόνο που αυτή η σκέψη είναι σφόδρα προβληματική, διότι ο άνθρωπος -όπως τον κατηγορούν και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ- δεν έχει απολύτως καμία σχέση με την πολιτική. Μοιραία θα εκτεθεί. Αποφάσισε λοιπόν να πάει στον Βόλο για να κάνει «αυτοψία» σε σπίτια πλημμυροπαθών, κι ενώ τον ακολουθούσαν οι κάμερες των τηλεοπτικών συνεργείων, είπε ότι θα μπει σε ένα σπίτι, δίχως τις κάμερες. Σημαντική λεπτομέρεια: εννοούσε χωρίς τις κάμερες των καναλιών, διότι τους δικούς του φωτογράφους και οπερατέρ, τους πήρε μαζί του μέσα, ούτως ώστε να έχει τον πλήρη έλεγχο των πλάνων, μιας ο αντικειμενικός του σκοπός ήταν να πετύχει το τέλειο πλάνο και το τέλειο «κλικ», την ώρα που φτυάρισε μια φορά τις λάσπες «όχι για το σόου, αλλά για τον εθελοντισμό», όπως χαρακτηριστικά είπε. Τώρα αν πείστηκε έστω και ένας άνθρωπος, είναι μια διαφορετική συζήτηση.

Δείτε το επίμαχο στιγμιότυπο