Ο Άντι Μπέρναμ, ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος στη διαδικασία διαδοχής του Κιρ Στάρμερ  στην ηγεσία των Εργατικών στη Βρετανία.

Σε δήλωσή του, ο Μπέρναμ απέτισε φόρο τιμής στον απερχόμενο ηγέτη του κόμματος, επισημαίνοντας ότι ο Στάρμερ προσέφερε σημαντικές υπηρεσίες στη χώρα και καθοδήγησε το κόμμα σε μια ιδιαίτερα απαιτητική περίοδο.

«Ο Κιρ έχει προσφέρει πολλά στη χώρα μας και θέλω να τον ευχαριστήσω για την ηγεσία, τη δέσμευση και την αφοσίωσή του σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο ίδιος τόνισε ότι η απόφαση του Στάρμερ σηματοδοτεί την έναρξη μιας μεταβατικής περιόδου για το κόμμα, υπογραμμίζοντας την ανάγκη η διαδικασία διαδοχής να διεξαχθεί με τάξη, υπευθυνότητα και θεσμικό τρόπο.

«Θα θέσω υποψηφιότητα στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας», δήλωσε, επιβεβαιώνοντας επίσημα την πρόθεσή του να διεκδικήσει την ηγεσία των Εργατικών.