Το ευχαριστώ της Ούρσουλας φον ντερ Λάιεν στον Κιρ Στάρμερ μετά την παραίτησή του. 

Έναν ηγέτη, ο οποίος συνέβαλε στην ενίσχυση της ασφάλειας της Ευρώπης και της Ουκρανίας αναγνώρισε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν στο πρόσωπο του Κιρ Στάρμερ, σε ανάρτησή της, μετά την ανακοίνωση της παραίτησής του από την πρωθυπουργία της Βρετανίας και την ηγεσία των Εργατικών.

«Κατορθώσατε να γίνετε ένας πραγματικός ηγέτης μέσα σε δύο χρόνια, ενώ κάτι τέτοιο για άλλους απαιτεί χρόνια. Χάρη σε εσάς, η ασφάλεια της Ευρώπης και της Ουκρανίας ενισχύθηκαν. Ευχαριστώ αγαπητέ Κιρ», γράφει στο Χ η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Η ανάρτησή της: