Λέει ο πρωθυπουργός, από τη Θεσσαλονίκη ευρισκόμενος, ότι το σύνολο των 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων χρηματοδοτήθηκε από το Ταμείο Ανάκαμψης με ένα κονδύλι 120.000.000 ευρώ. Τι διαδίδουν οι συμπαθέστατοι σύντροφοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Οτι τα 110 λεωφορεία της Θεσσαλονίκης στοίχισαν 120 εκατομμύρια, δηλ. πάνω από 1.000.000 το καθένα!

Μην τα πολυλογώ, στις 5 Οκτωβρίου 2023 ανακοινώθηκε επισήμως από το υπουργείο Μεταφορών ότι ελήφθη το ΟΚ από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο ήλεγξε εξονυχιστικά το διαγωνισμό, και «υπεγράφη η σύμβαση προμήθειας 250 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, ύψους 110,8 εκατ. ευρώ, με τη χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Ενωσης, μέσα από το Σχέδιο Ελλάδα 2.0» με την εταιρεία «YUTONG BUS CO. LTD». Στη σύμβαση προβλέπεται, επίσης, η προμήθεια ανεξάρτητων σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, καθώς και επτά (7) κινητών μονάδων (συστημάτων συσσωρευτή – ταχυφορτιστή).