Την ώρα που στον ΣΥΡΙΖΑ οι περισσότεροι εκ των βουλευτών αδημονούν για τη μεταπήδηση στην ΕΛ.Α.Σ. ο Τσίπρας έστειλε… μήνυμα.

Μπορεί οι… τομεάρχες που ανακοίνωσε ο Αλέξης Τσίπρας ως προς τη σκιώδη κυβέρνηση της ΕΛ.Α.Σ. να είναι πρόσωπα που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο είχαν εμπλακεί με τον ΣΥΡΙΖΑ στο παρελθόν –επί ηγεσίας του– εν τούτοις, στην ουσία, η κίνηση αυτή αποτελεί μήνυμα προς τους πρώην συντρόφους που σήμερα κατέχουν έδρες βουλευτικές και περιμένουν το νεύμα που θα τους οδηγήσει στη μετακίνησή τους προς το νέο κόμμα.

Και το μήνυμα περικλείεται στη φράση «οι καρέκλες είναι πιασμένες» ως προς το ποιοι θα πρωτοστατήσουν στο εγχείρημά του που στο τέλος της ημέρας και απ’ όσα γίνονται γνωστά δεν είναι τίποτα άλλο από έναν άλλον ΣΥΡΙΖΑ που ακολουθεί τα ίδια ιδεοληπτικά μονοπάτια και τις ίδιες τακτικές των υποσχέσεων και των λεφτόδεντρων.

Ενδεχομένως, οι πρώην σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ να βλέπουν αυτά και να εκτιμούν πως έχουν θέση και ρόλο στην ΕΛ.Α.Σ. και για αυτό να συνωστίζονται στην αποβάθρα αναμένοντας να περάσει το καράβι για την Ιθάκη, όμως όλα δείχνουν πως στην κυριολεξία θα τους χορέψει στο ταψί αφήνοντάς τους παράλληλα εκτεθειμένους έναντι των ψηφοφόρων τους.

Είναι τουλάχιστον τραγελαφική η εικόνα των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ να βρίσκονται στα τηλεοπτικά πάνελ και να υπερασπίζονται επί της ουσίας όσα λένε εκπρόσωποι της ΕΛ.Α.Σ. και παράλληλα να φαίνεται από κάτω η σημερινή ιδιότητά τους.

Αυτό εκτιμάται πως είναι και μια από τις αιτίες που το κόμμα στο οποίο εξακολουθούν να ανήκουν καταγράφεται στις δημοσκοπήσεις μεταξύ 0,5% και 1,5%, πιο κάτω και από το κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη.

Σε κάθε περίπτωση, ο Τσίπρας δείχνει με κάθε τρόπο ότι δεν θα ανοίξει την αγκαλιά του για να υποδεχτεί τους πρώην συντρόφους του, τουλάχιστον όχι με τρόπο πανηγυρικό. Αντιθέτως, είναι διατεθειμένος να τους αφήσει στο περίμενε μέχρι τέλους και κυρίως να τους εντάξει –αν τους εντάξει– στο άρμα του ως αχθοφόρους και όχι στην πρώτη γραμμή.