«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Παιδείας είναι ένα υποσύνολο της ευρύτερης στρατηγικής της ψηφιακής πολιτικής», τονίζει ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Ειδικότερα, «Το πιο ευεργετικό στοιχείο που μπορούμε να κάνουμε με την Τεχνητή Νοημοσύνη στο σχολείο είναι η εφαρμογή της προσωποποιημένης μάθησης» ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας στο συνέδριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη «Quo vadis AI Act» την Τρίτη (18/06).

«Αυτή πρέπει να είναι η γενική κατεύθυνση, με τη βοήθεια του αλγόριθμου θα εντοπίζονται οι αδυναμίες του μαθητή και με συγκεκριμένες ασκήσεις, θα του δίνεται βοήθεια» ανέφερε ο υπουργός μιλώντας σε πάνελ με θέμα «ΑΙ και Εκπαίδευση: Επενδύοντας στις δεξιότητες της νέας εποχής».

Προσωποποιημένοι βοηθοί μαθητών

Και σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός, οι αλλαγές που θα φέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Παιδεία δεν σταματούν εδώ. «Θα δούμε εργαλεία Τεχνητή Νοημοσύνη με τη μορφή σε προσωποιημένων βοηθών» ανέφερε ο Κυρ. Πιερρακάκης και συμπλήρωσε «εμείς φτιάχνουμε το “ψηφιακό φροντιστήριο” που θα ενσωματώσει όλη την ύλη με στοχευμένα βίντεο και στοχευμένο περιεχόμενο για κάθε παιδί, έτσι θα μπορέσουμε να έχουμε έναν ψηφιακό βοηθό, ο οποίος θα έχει εξασκηθεί στην ίδια ύλη κι έτσι θα βοηθάει το μαθητή», ανήγγειλε ο υπουργός.

Στη συνέχεια, ο Κυρ. Πιερρακάκης ανέφερε ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχουν εγκατασταθεί στην κάθε τάξη διαδραστικοί πίνακες. «Έως τον Δεκέμβριο θα εγκατασταθούν διαδραστικοί πίνακες σε όλα τα σχολεία της χώρας από την πέμπτη τάξη του Δημοτικού και πάνω» διευκρίνισε ο ίδιος.

Τέλος, ο υπουργός υποστήριξε πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Παιδείας είναι ένα υποσύνολο της ευρύτερης στρατηγικής της ψηφιακής πολιτικής.

«Την πολιτική για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση θα την περιέγραφα σαν ένα σημείο τομής ανάμεσα σε δύο κύκλους με την έννοια ότι αφορά ένα υποσύνολο της ευρύτερης στρατηγικής και σε ό,τι αφορά το κομμάτι της ψηφιακής διακυβέρνησης της χώρας, είναι μόνο μία εκ των πολλαπλών τεχνολογιών και από την άλλη έχεις το κομμάτι που αφορά στις αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία», εξήγησε ο ίδιος.