Το νομοσχέδιο για την ενίσχυση του δημόσιου πανεπιστημίου και το πλαίσιο λειτουργίας ξένων παραρτημάτων στη χώρα μας, σχολίασε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, επισημαίνοντας πως «η Ελλάδα σήμερα ευθυγραμμίζεται εκπαιδευτικά με τον υπόλοιπο πλανήτη».

Ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης προσέδωσε πανηγυρικό τόνο στην τελική ομιλία του επί του νομοσχεδίου, τονίζοντας πως «Μετά από δεκαετίες συζήτησης, σήμερα το βράδυ εκκινεί η μεγάλη ιστορική αλλαγή».

Πρόσθεσε «Ψηφίζουμε σήμερα ένα νομοσχέδιο το οποίο εκ των πραγμάτων έχει ιστορικά χαρακτηριστικά, διότι ορίζει μία νέα φάση στην Ανώτατη Εκπαίδευση της χώρας μας" είπε και λίγο πριν την ονομαστική ψηφοφορία, δεδομένου ότι αυτή περιλαμβάνει ψήφο επί των άρθρων που αφορούν και τα δημόσια πανεπιστήμια και την εγκατάσταση παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων, κάλεσε τα κόμματα "να δείξουν αν εννοούν αυτό που λένε κι αν λένε αυτό που εννοούν όταν μιλούν για την στήριξη του ελληνικού δημοσίου πανεπιστημίου».

Υπό το πρίσμα αυτό απηύθυνε προς την Αντιπολίτευση το ερώτημα: «Θα καταψηφίσετε τα άρθρα εκείνα τα οποία συνιστούν πρόταση της Συνόδου των Πρυτάνεων, την πρόταση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και την πρόταση που αφορά το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο;»

«Ιδού η Ρόδος. Σας καλούμε να τα υιοθετήσετε. Πρόταση των Πρυτάνεων ήταν. Την υιοθετήσαμε κι εμείς με θάρρος και με σθένος» κατέληξε.



Σε ότι αφορά την εγκατάσταση παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων, ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε ότι πως "ένα αίτημα και μια συζήτηση δεκαετιών με την ψήφο μας απόψε ξεκινά να γίνεται πραγματικότητα" και τόνισε ότι η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας όπως φαίνεται σε κάθε δημοσκόπηση στηρίζει αυτή την πρωτοβουλία.

Απευθυνόμενος σε εκείνους, οι οποίοι δεν υποστηρίζουν την κυβερνητική αυτή πρωτοβουλία, ξεκαθάρισε: "Δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε. Η ευθύνη της εφαρμογής είναι πάνω μας για να μπορέσουμε να σας πείσουμε. Και θα το κάνουμε".

"Η Ελλάδα με αυτή την πράξη ευθυγραμμίζεται εκπαιδευτικά με τον υπόλοιπο πλανήτη" τόνισε τέλος ο υπουργός Παιδείας.