Τρίτη ημέρα εξετάσεων αύριο Παρασκευή (19/6) για τους υποψηφίους των ΓΕΛ, με μαθήματα Προσανατολισμού.
Οι υποψήφιοι της Ομάδας Ανθρωπιστικών Σπουδών, που εξετάζονται με το νέο σύστημα, θα δώσουν το μάθημα της Κοινωνιολογίας. Είναι η πρώτη φορά που θα εξεταστεί το μάθημα της Κοινωνιολογίας με το νέο σύστημα και αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον το πώς τελικά θα διαμορφωθεί η εξέταση και τα θέματα.
Οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Υγείας από την πλευρά τους, θα εξεταστούν αύριο στη Βιολογία.
Παράλληλα, και οι υποψήφιοι των ΓΕΛ που δίνουν με το παλαιό σύστημα θα εξεταστούν στη Βιολογία (Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού).
Όσον αφορά τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ, θα εξεταστούν στο μάθημα των Μαθηματικών (Άλγεβρα) Γενικής Παιδείας.
Πρόκειται για το δεύτερο και τελευταίο μάθημα Γενικής Παιδείας, στο οποίο θα εξεταστούν, καθώς από τις 20 έως και τις 30 Ιουνίου, θα εξετάζονται σε μαθήματα ειδικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
- Μητσοτάκης: Το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης” θα φέρει 40.000 θέσεις απασχόλησης
- Αλέξης Τσίπρας: Ο… αειπάρθενος της πολιτικής
- Με το στόμα ανοιχτό η Ευρωβουλή για τα ακίνητα Παπαδημούλη
- Δημήτρης Παπαγγελόπουλος: Απεταξάμην τον Καραμανλή!
- Ανασχηματισμός: Η Βουλή… δείχνει το πότε θα γίνει
- Ο Βορίδης και οι… μουχρίτσες του ΣΥΡΙΖΑ
Οι εξετάσεις της Τετάρτης (17/6)
Χθες, Τετάρτη (17/6), οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάστηκαν σε Αρχαία Ελληνικά και Μαθηματικά, με τα θέματα να χαρακτηρίζονται ως βατά.
Βατά και αναμενόμενα τα θέματα των Αρχαίων
Αναλυτικότερα, όσον αφορά στα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών με το νέο σύστημα, το διδαγμένο κείμενο στο οποίο εξετάστηκαν οι υποψήφιοι ήταν από την «Πολιτεία» του Πλάτωνα. «Θεωρείται από τα αναμενόμενα, καθώς προέρχεται από τα κείμενα που περιλήφθηκαν στη νέα ύλη», σημείωσε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Αθανάσιος Σταυριανόπουλος, φιλόλογος, καθηγητής του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Αγίου Δημητρίου.
Τα θέματα σε γενικές γραμμές, όπως ανέφερε, ήταν εύκολα και κατανοητά.
Μαθηματικά: Κλιμακούμενης δυσκολίας τα θέματα του νέου συστήματος, με ιδιαίτερες δυσκολίες του παλαιού
Καλά δομημένα θέματα, κλιμακούμενης δυσκολίας αντιμετώπισαν οι υποψήφιοι που εξετάστηκαν στα Μαθηματικά με το νέο σύστημα, σε αντίθεση με εκείνους που έδωσαν με το παλαιό, οι οποίοι είχαν να αντιμετωπίσουν θέματα με ιδιαίτερες δυσκολίες.
«Η καλή δομή στα θέματα του νέου συστήματος θα οδηγήσει σε καλύτερες βαθμολογίες, σε αντίθεση με εκείνα του παλαιού, που είχαν ιδιαίτερες δυσκολίες και θα έχουν ως αποτέλεσμα χαμηλές, ίσως και αρκετά χαμηλές βαθμολογίες», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νατάσσα Παναγιωτοπούλου, Μαθηματικός, καθηγήτρια επίσης στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Αγίου Δημητρίου.
Πιο αναλυτικά, όσον αφορά τα θέματα του νέου συστήματος, η κ. Παναγιωτοπούλου τα χαρακτήρισε «όμορφα δομημένα, χωρίς ακραία ζητούμενα» και ανέφερε ότι κάλυπταν όλο το φάσμα της ύλης. «Υπήρχε κλιμακούμενη δυσκολία στα θέματα, με εφικτή τη βαθμολογία πάνω από τη βάση για τους μέτρια προετοιμασμένους μαθητές», σημείωσε.
Σημειώνεται, ότι για τους υποψηφίους που δίνουν με το παλαιό σύστημα, των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας, τα Μαθηματικά είναι μάθημα με συντελεστή βαρύτητας και θα επηρεάσει την τελική «αποκομιδή» μορίων.