Στην Ελλάδα, οι online αγορές αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, με τους καταναλωτές να επιλέγουν συστηματικά τα e-shops έναντι των φυσικών καταστημάτων, αναφέρει πανευρωπαϊκή έρευνα. Συγκεκριμένα, κατά το προηγούμενο τρίμηνο, το 73,5% έχουν αγοράσει ρούχα, παπούτσια ή αξεσουάρ. Το ποσοστό αυτό ήταν υψηλότερο από τον μέσο όρο της ΕΕ (69,7%) και χαμηλότερο από την Κύπρο, που έχει την πρωτιά με 82,3%. Περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα (44,13%) έκαναν ηλεκτρονικά παραγγελίες φαγητού από εστιατόρια, αλυσίδες fast food και catering έναντι σχεδόν 30% στην ΕΕ. Πάνω από ένας στους τρεις αγόρασαν ηλεκτρονικά εισιτήρια για τις μεταφορές τους (38,71%) ή νοίκιασαν αυτοκίνητο (35,37%). Και στους δύο τομείς τα ποσοστά είναι λίγο υψηλότερα από αυτά στην ΕΕ (32,78% και 33,18%, αντίστοιχα). Πίσω, σε σχέση με τον μέσο ευρωπαϊκό όρο (36,1%), βρίσκεται η χώρα μας στην αγορά ηλεκτρονικών εισιτηρίων (32,25%) για πολιτιστικές ή άλλες εκδηλώσεις.