Ο ΣΥΡΙΖΑ εδώ και ημέρες έχει ξεκινήσει μια καμπάνια προκειμένου να αποβάλλει επικοινωνιακά από πάνω του τις σοβαρότατες ευθύνες του για το σιδηρόδρομο, στο πλαίσιο της ακραίας εργαλειοποίησης τη τραγωδίας των Τεμπών. Προχθές ήταν η Έλενα Ακρίτα, η οποία αφού ξέπλυνε τις ευθύνες του Χρήστου Σπίρτζη, αναγκάστηκε να κατεβάσει την ανάρτηση μετά από την κατακραυγή των συγγενών των θυμάτων. Χθες ήταν ο Σωκράτης Φάμελλος, ο οποίος ουσιαστικά είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει για τη σύμβαση 717 για την τηλεδιοίκηση στα τρένα και ότι γενικά όλα τα έκανε καλά. Σήμερα βγήκε και ο ίδιος ο Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος χωρίς ντροπή δήλωσε ότι έχει τη συνείδηση του καθαρή για το έργο του στο σιδηρόδρομο.
Όπως είναι γνωστό η σύμβαση 717 για την τηλεδιοικηση στα τρένα υπογράφτηκε τέλη του 2014, λίγο πριν αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση, με προοπτική να ολοκληρωθεί το 2016. Φυσικά επί ΣΥΡΙΖΑ το έργο πάγωσε εντελώς, δεν έγινε καμία ενέργεια για να ξεκινήσει ξανά και αυτό ξεκίνησε από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη το 2020. Ωστόσο ο Χρήστος Σπίρτζης, δηλώνει ότι έχει... τη συνείδηση του καθαρή, αναφέροντας ότι για τη σύμβαση 717 φταίει η...προηγούμενη κυβέρνηση, ασχέτως που αυτός δεν εκανε απολύτως τίποτα και εν τέλει μας λέει ότι μέχρι το 2019 υπήρχε τοπική τηλεδιοικηση στην Λάρισα. Βέβαια, όπως φαίνεται από το απόσπασμα της Ομάδας Αλήθειας παρακάτω, η πρόεδρος της ΡΑΣ στην Βουλή αναφέρει το 2018 ότι το δυστύχημα στο Άδενδρο επί ΣΥΡΙΖΑ έγινε επειδή δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση στα τρένα. Ποιον να πιστέψουμε άραγε; Θυμίζουμε ότι στο Άδενδρο το 2018 σκοτώθηκαν 3 άνθρωποι από εκτροχιασμό τρένου. Τότε κανένας δεν εργαλειοποίησε πολιτικά την τραγωδία, ούτε πορείες έγιναν, ούτε προτάσεις μομφής, ούτε διώξεις, ούτε υπήρξαν ένα σωρό θεωρίες συνωμοσίας. Αλλά ο Χρήστος Σπίρτζης πάρα το δυστύχημα, μας λέει ότι έχει τη συνείδηση του καθαρή.
Τα έργα και οι ημέρες ΣΥΡΙΖΑ
Φυσικά επί Χρήστου Σπιρτζη και ΣΥΡΙΖΑ πουλήθηκε για ένα κομμάτι ψωμί ο ΟΣΕ στους Ιταλούς και σήμερα οι ίδιοι κατεβαίνουν στις πορειες με συνθήματα τύπου «τα κέρδη τους, οι ζωές μας». Μάλιστα πάρα το δυστύχημα στο Άδενδρο και τις τότε αναφορές των μηχανοδηγών για τους κινδύνους στο σιδηρόδρομο και παρά τα όσα λένε τα πορίσματα για τις διαχρονικές ευθύνες, ο πρώην υπουργός Υποδομών της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα δίχως ντροπή λέει ότι ο σιδηρόδρομος επί ημερών τους ήταν ασφαλής. «Ήταν το ’19 ασφαλής ο σιδηρόδρομος; Ήτανε είναι η απάντηση. Μέχρι το ’19 υπήρχε το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, υπήρχε δηλαδή παράλληλα με τη λειτουργία του σταθμού και των σταθμαρχών που ήταν και στον σταθμό της Λάρισας και στους άλλος σταθμούς, άλλη δομή που ήλεγχε τι έκαναν οι σταθμοί. Αυτό μετά την πυρκαγιά που έγινε το ’19 δεν φτιάχτηκε ποτέ», επισήμανε, προσθέτοντας: «Το δεύτερο ήταν ότι δεν είχαμε κατάρρευση οργανική του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας. Και το λέω αυτό όταν εμείς δεν είχαμε το περιθώριο να κάνουμε προσλήψεις». Μηδενικές προσλήψεις, ένα δυστύχημα με νεκρούς, ένα ξεπούλημα, μια σύμβαση που δεν υλοποίησαν ποτέ αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Χρήστος Σπίρτζης έχουν τη συνείδηση τους καθαρή και τα έκαναν όλα τέλεια: «Εγώ έχω τη συνείδησή μου ήσυχη σε σχέση με αυτό που κάναμε όσο ήμασταν κυβέρνηση», λέει ο Χρήστος Σπίρτζης κλείνοντας τη συνέντευξή του. Ντράπηκε και η ντροπή.
Ακολουθεί το σχετικό απόσπασμα:
Πάμε άλλη μια.
— Ομάδα Αλήθειας (@omadaalithias) March 9, 2025
Μέχρι το 2019 λέει ο Σπίρτζης υπήρχε τηλεδιοίκηση. Στις 19.11.2018 η επικεφαλής της ΡΑΣ Τσιαπαρίκου, δήλωνε στη βουλή πως ένας από τους λόγους του δυστυχήματος στον Άδενδρο, ήταν και η μη λειτουργία τηλεδιοίκησης. pic.twitter.com/UYFOMIRozB