Η αυξημένη κίνηση και το κυκλοφοριακό χάος που προκαλούνται από τα μπλόκα των αγροτών ταλαιπωρούν τους εκδρομείς των Χριστουγέννων.
Σημαντική ταλαιπωρία αντιμετωπίζουν οι εκδρομείς των Χριστουγέννων που αναχωρούν από το κλεινόν άστυ, καθώς από το πρωί της Τρίτης η έντονα αυξημένη κίνηση προς την επαρχία έχει οδηγήσει στη δημιουργία ουρών χιλιομέτρων σε πολλά σημεία του εθνικού οδικού δικτύου.
Η Τροχαία δεν επέτρεψε την κυκλοφορία των οχημάτων στην Εθνική Οδό, επικαλούμενη τον αυξημένο κίνδυνο ατυχημάτων λόγω της κατάστασης που επικρατεί, με τα οχήματα να παραμένουν παρατεταγμένα στο οδόστρωμα.
Όπως ανέφερε η εκπρόσωπος της Ελληνική Αστυνομία, Κωνσταντία Δημογλίδου, μιλώντας στο MEGA, η θέση της Τροχαίας είναι κάθετη: δεν πρόκειται να δοθεί στην κυκλοφορία μόνο ένα ρεύμα, αλλά απαιτούνται τουλάχιστον δύο ρεύματα, ώστε το ένα να λειτουργεί ως ΛΕΑ για λόγους ασφάλειας.
Η κ. Δημογλίδου επισήμανε ότι υπήρξε ομαλή συνεργασία μόνο στην περίπτωση του μπλόκου των Μαλγάρων, το οποίο άνοιξε γύρω στις 13:00 το μεσημέρι της Τρίτης.
Συγκεκριμένα, οι αγρότες στα Μάλγαρα έδωσαν στην κυκλοφορία τρία ρεύματα στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη και δύο ρεύματα στο ρεύμα προς Αθήνα. Υπενθυμίζεται ότι το ρεύμα προς Αθήνα παρέμενε κλειστό επί ημέρες, από την έναρξη της αγροτικής κινητοποίησης στην περιοχή.
Παράλληλα, η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ απηύθυνε έκκληση προς τους οδηγούς να μην ακολουθούν τις εναλλακτικές διαδρομές που προτείνει το GPS, καθώς –όπως σημείωσε– πρόκειται κυρίως για αγροτικούς και χωμάτινους δρόμους, οι οποίοι δεν είναι κατάλληλοι για αυξημένη κυκλοφορία.
Λίγο μετά τις 17:30, η ΕΛΑΣ ήρθε σε συνεννόηση με τους αγρότες στα μπλόκα της Αμφίκλεια, της Βοιωτία και της Ριτσώνα, προκειμένου να ανοίξουν δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ώστε να αποσυμφορηθεί η κίνηση και να διευκολυνθεί η μετάβαση των εκδρομέων στους προορισμούς τους.
Το μέτρο αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή εντός της επόμενης ώρας και έως τις 18:30, καθώς θα απαιτηθεί χρόνος για τη μετακίνηση των οχημάτων που βρίσκονται ήδη στο οδόστρωμα.
Την ίδια ώρα, τεράστιες ουρές καταγράφονται στη Ριτσώνα, τη Θήβα και το Σχηματάρι, με την κυκλοφορία να παραμένει ιδιαίτερα αυξημένη.
Πού υπάρχουν αγροτικά μπλόκα
Βόρεια Ελλάδα – Μακεδονία
- Κόμβος Νίκαιας – Εθνική Οδός Αθηνών–Θεσσαλονίκης
- Διόδια Μαλγάρων – Εθνική Οδός Αθηνών–Θεσσαλονίκης
- Κόμβος Γυψοχωρίου – Πέλλα
- Τελωνείο Ευζώνων – Κιλκίς
- Τελωνείο Κήπων – Έβρος
- Κόμβος Ορμενίου – Βόρειος Έβρος
- Κόμβος Δυτικής Κομοτηνής – Εγνατία Οδός
- Διόδια Σιάτιστας – Εγνατία Οδός
Θεσσαλία – Κεντρική Ελλάδα
- Κόμβος Ε65 – Καρδίτσα & Διόδια Λόγγου (Τρίκαλα)
- Κόμβος Μικροθηβών – Μαγνησία
- Κόμβος Ξυνιάδας – Δομοκός / Ε65
- Θήβα – Μπράλος – Αταλάντη – Βοιωτία / Φθιώτιδα
Δυτική Ελλάδα – Πελοπόννησος
- Κόμβος Αγγελοκάστρου – Αιτωλοακαρνανία (Ιόνια Οδός)
- Κόμβος Κάτω Αχαΐας – Εθνική Οδός Πατρών–Πύργου
- Γέφυρα Σελινούντα – Αίγιο
Νησιά & εκτός ηπειρωτικού δικτύου
- Λιμάνι και Αεροδρόμιο Ηρακλείου – Κρήτη
- Κόμβος Σούδας & Αεροδρόμιο Χανίων – Κρήτη
- Λιμάνι Μυτιλήνης – Λέσβος


