Σε κατάσταση οικονομικής «ασφυξίας» βρίσκεται εδώ και καιρό ο ΣΥΡΙΖΑ, αδυνατώντας να ικανοποιήσει βασικές λειτουργικές ανάγκες. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ήδη προμηθευτές και συνεργαζόμενοι με το κόμμα προβαίνουν πλέον σε διαταγές πληρωμής με αποτέλεσμα να έχουν «παγώσει» οι λογαριασμοί του κόμματος και να μην μπορεί να διακινηθεί ούτε ένα ευρώ. Πηγές της Κουμουνδούρου, πάντως, επιχειρώντας να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις, ισχυρίζονται ότι το πρόβλημα οδεύει προς εξομάλυνση, εν αναμονή μάλιστα και της επικείμενης καταβολής της δόσης της κρατικής επιχορήγησης που αναμένεται εντός των ημερών.
Τα χάλια τους
Με τα χάλια που έχει ο ΣΥΡΙΖΑ, εάν ο Κασσελάκης ανακοινώσει την υποψηφιότητά του για την ηγεσία είναι σφόδρα πιθανό να ξαναγίνει πρόεδρος. Πράγμα που βεβαίως δεν περιμένει να το διαβάσει από εμάς (τα ταπεινά χαμομηλάκια...). Το ξέρει πολύ καλά και ο ίδιος. Αλλωστε, όπως είχε ομολογήσει και σε ανύποπτο χρόνο, αυτά τα χάλια τον έκαναν πρόεδρο πέρσι. Γιατί να μην το κάνουν και φέτος; Η δήλωσή του «θα κάνω τα πάντα για να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης της δικής σας και όλων των μελών του ΣΥΡΙΖΑ που αγωνιούν για το μέλλον του κόμματος» είναι ενδεικτική του επικοινωνιακού τρόπου που χειρίζεται την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του. Υπονοεί και ενισχύει τη σχετική φημολογία, χωρίς να ανακοινώνει επίσημα ότι κατεβαίνει υποψήφιος. Ισως για να σπάσει τα νεύρα στους υπόλοιπους
Ολα γίνονται φανερά
Μεγάλη «αναταραχή» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την «αποκάλυψη» κάποιων τρολ της ανακαίνισης χώρων του υπουργείου Τουρισμού με νέα χαλιά και έπιπλα. Καταρχάς τα βασικά, σύντροφοι συναγωνιστές: Καμία «αποκάλυψη» δεν μπορεί να γίνει σε όσα αναρτώνται στη Διαύγεια. Οι αναθέσεις ήταν ήδη δημόσιες εδώ και μήνες και κατά τούτο σύμφωνες με την κείμενη νομοθεσία. Κατά τα λοιπά, όπως δήλωσε το ίδιο το υπουργείο «βασική αποστολή είναι προώθηση της εικόνας της χώρας μας. Στο πλαίσιο αυτό, κρίσιμο μέρος των εργασιών του είναι η υποδοχή προσώπων από όλο τον κόσμο που εκπροσωπούν, μεταξύ άλλων, κράτη και φορείς του νευραλγικού αυτού τομέα για την Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό, κρίθηκε απαραίτητη η ανανέωση του εξοπλισμού και η αναβάθμιση των υποδομών μας, διαδικασία που είχε καθυστερήσει για περισσότερο από μια δεκαπενταετία».