Μεγάλη συζήτηση έχει ξεκινήσει μετά το δημοσίευμα της εφημερίδας «Αλήθεια» αναφορικά με την επιλογή του νέου πρέσβη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Αθήνα, Σταύρου Αυγουστίδη.
Όπως γράφει η εφημερίδα, ο κ. Αυγουστίδης προωθεί μέσα από λογαριασμό του στο Instagram με μότο «Μία δημιουργία την ημέρα», εμπορική διαδικτυακή σελίδα, στην οποία πωλούνται φουλάρια, με την ονομασία «Μαρουλλού» αξίας 320 ευρώ και με την επωνυμία του. Πωλούνται, επίσης, με την επωνυμία Σταύρος Αυγουστίδης κι άλλα προϊόντα, όπως τσάντες και φανέλες.
Οι θαυμαστές του τον συγχαίρουν για τις δημιουργίες του και ο ίδιος τους παραπέμπει στην διαδικτυακή σελίδα προς αγορά. Όπως προκύπτει ο πρέσβης είναι και καλλιτέχνης και τα έργα του αποτυπώνονται σε αξεσουάρ τα οποία προωθεί το προφίλ.
Το ζήτημα που τίθεται τώρα είναι αν ο πρέσβης έχει λάβει άδεια για επιχειρηματική δραστηριότητα, με τον Κύπριο ΥΠΕΞ να δηλώνει άγνοια σύμφωνα με το δημοσίευμα της «Αλήθειας». Ο ίδιος, πάντως, σε δηλώσεις του υποστηρίζει πως δεν πληρώνεται και ότι τα σχέδια του όλα τα χαρίζει. Ο κ. Αυγουστίδης τόνισε ότι καλύπτεται νομικά να λαμβάνει πνευματικά δικαιώματα, όπως και ένας συγγραφέας. Εφερε, μάλιστα, το παράδειγμα του προέδρου της Δημοκρατίας που έκδωσε βιβλία.
Το ερώτημα πάντως που παραμένει είναι, γιατί ένας πρέσβης να προωθεί καθημερινά, μέσα από δική του σελίδα στο ίνσταγκραμ, συγκεκριμένη εμπορική διαδικτυακή εταιρεία, χωρίς να έχει όφελος;