Μια κοινωνία που απαρνείται τη λογική είναι ευάλωτη στη χειραγώγηση, όχι μόνο από «μάγους», αλλά από οποιονδήποτε υπόσχεται εύκολες λύσεις.
Η ελπίδα δεν αγοράζεται στα τηλεοπτικά πάνελ. Η ελπίδα χτίζεται με αξιοπρέπεια στην πράξη. Καμιά «καφετζού» της αντιπολίτευσης δεν θα μπορέσει ποτέ να σας το πει αυτό.
Διάβασα τις προάλλες ότι εν αναμονή των Χριστουγέννων η γαλλική αλυσίδα σουπερμάρκετ Intermarché δημιούργησε έναν λύκο που πετάει τη γούνα του, εμφανίζεται καλός, τόσο καλός, που έχει γίνει χορτοφάγος.
Η διαφήμιση έχει εκατομμύρια προβολές, ομολογουμένως είναι όμορφη και καλοφτιαγμένη. Η παραπλάνηση, ωστόσο, είναι δεδομένη. Δεν γίνεται το αρπακτικό να γίνει ζώο συντροφιάς. Αυτός ο λύκος, που για επικοινωνιακούς λόγους άλλαξε τη διατροφή του, είναι απατεώνας και οπορτουνιστής.
Τα σαρκοφάγα δεν τρώνε λαχανικά, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Είτε πρόκειται για λύκους είτε για λύκαινες. Μπορεί να κάνουν καρδούλες και να μιλάνε περί δικαιοσύνης (για όλους), αλλά είναι προφανές ότι η δική τους ελευθερία, ανεξάρτητα από τις περιστάσεις που μεταβάλλουν τις διατροφικές τους συνήθειες, ενίοτε σημαίνει θάνατο για τα πρόβατα.
Αυτό ας το λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν τους οι ψηφοφόροι ελευθέρας βοσκής και... οι κότες.


