Σύμφωνα με πληροφορίες η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να πιέζεται ως προς τις πωλήσεις της, σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό. Τι σημαίνει αυτό; Ότι τη στιγμή που αρκετοί παίκτες του ανταγωνισμού όπως η Lidl, ο Σκλαβενίτης και ο Κρητικός κερδίζουν μερίδια αγοράς, η ΑΒ Βασιλόπουλος χάνει.
Όπως γράφει το newsbeast.gr, έχει ενδιαφέρον εδώ να δούμε τι θα κάνει η μητρική εταιρεία, δηλαδή ο όμιλος Ahold Delhaize στον οποίο ανήκει η αλυσίδα, για την οποία έχουν ακουστεί πολλά σενάρια το τελευταίο διάστημα, ακόμα και αυτό μίας πιθανής αποεπένδυσης από την Ελλάδα.
Ωστόσο τίποτα από όλα αυτά δεν επιβεβαιώνεται επισήμως όπως είναι λογικό και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει κάτι επίσημο προς αυτή την κατεύθυνση.