Ο Νίκος Ανδρουλάκης έχει σχέδιο. Όπως τονίζει με κάθε ευκαιρία. Θα είναι η «σοβαρή» αντιπολίτευση με προτάσεις, όπως διατυμπανίζει η Χαριλάου Τρικούπη. Και για του λόγου το αληθές, που λένε, περιέγραψε και το σχέδιό του για το μετρό της Θεσσαλονίκης, μόνο που μας μπέρδεψε.
Ας πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο Νίκος Ανδρουλάκης, με κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ, επισκέφθηκε το μετρό της Θεσσαλονίκης για να δει από κοντά το έργο που δόθηκε ήδη προς χρήση από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Και τι είπε;
«Για εμάς η έναρξη λειτουργίας του μετρό είναι μόνο η αρχή, γιατί το σχέδιό μας (σ.σ.: προσοχή στο ΜΑΣ) περιλαμβάνει την ολοκλήρωση του έργου προς το αεροδρόμιο και την Καλαμαριά και βεβαίως προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη».
Αυτό είναι το σχέδιο του ΠΑΣΟΚ δηλαδή. Το επισημαίνει. Ας δούμε όμως ποιος είναι ο σχεδιασμός κυβέρνησης και μετρό. Σε έναν χρόνο θα τεθεί σε λειτουργία η επέκταση προς την Καλαμαριά. Αμέσως μετά παίρνουν σειρά τα βορειοδυτικά προάστια. Στα σχέδια της Μετρό είναι το δίκτυο να διαθέτει δύο γραμμές με επιπρόσθετους κλάδους. Οι νέες επεκτάσεις του μετρό θα φτάσουν στη Νέα Ευκαρπία, στον Εύοσμο, στα ΚΤΕΛ και στο αεροδρόμιο Μακεδονία, στην Περαία και στη Θέρμη.
Αυτά ως προς το σχέδιο του Νίκου Ανδρουλάκη και του ΠΑΣΟΚ για το μετρό...