Η πορεία κατασκευής της νέας γραμμής 4 του μετρό προχωρά με εντατικούς ρυθμούς, καθώς οι δύο μετροπόντικες που έχουν τεθεί σε λειτουργία συνεχίζουν τη διάνοιξη των υπόγειων σηράγγων.
Ο πρώτος μετροπόντικας, με την ονομασία «Νίκη», ξεκίνησε από το Φρέαρ ΤΒΜ στο Άλσος Βείκου και αναμένεται έως το τέλος του μήνα να φτάσει στον σταθμό Γαλάτσι. Μετά από τις προβλεπόμενες εργασίες συντήρησης, θα συνεχίσει προς τον σταθμό Ελικώνος, όπου η άφιξή του τοποθετείται εντός του καλοκαιριού. Στη συνέχεια, η πορεία του θα περάσει από τους σταθμούς Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας και Κολωνάκι, καταλήγοντας στον Ευαγγελισμό μέχρι τα τέλη του 2026.
Ο δεύτερος μετροπόντικας, «Αθηνά», ξεκίνησε από το φρέαρ στην Κατεχάκη και αυτή τη στιγμή διανύει την απόσταση μεταξύ Ιλισίων και Πανεπιστημιούπολης, με την άφιξή του στον δεύτερο σταθμό να αναμένεται το καλοκαίρι. Στη συνέχεια θα κατευθυνθεί προς Καισαριανή και Ευαγγελισμό, με την τελική έξοδό του να υπολογίζεται στα τέλη του 2025 ή τις αρχές του 2026.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μετροπόντικες περνούν από τους μελλοντικούς σταθμούς χωρίς να σταματούν για την πλήρη διάνοιξή τους, προκειμένου να εξοικονομηθεί πολύτιμος χρόνος.






Εικόνες: Eurokinissi/Χρήστος Μπόνης
Μετρό: Σε ποια φάση βρίσκονται οι υπόλοιποι σταθμοί
Στους σταθμούς Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου και Γουδή βρίσκονται σε εξέλιξη οι αρχαιολογικές ανασκαφές, που προηγούνται της έναρξης των κυρίως κατασκευαστικών έργων.
Στους 10 από τους συνολικά 15 σταθμούς της Γραμμής 4 — Άλσος Βείκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Ακαδημία, Κολωνάκι, Καισαριανή και Ιλίσια — οι κατασκευαστικές εργασίες είναι ήδη σε προχωρημένο στάδιο.
Σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα και εκτός απροόπτου, η ολοκλήρωση των έργων προβλέπεται για το τέλος του 2029, όπως ορίζεται και από τη σχετική σύμβαση.