Η Marketing Greece στέλνει χριστουγεννιάτικες ευχές της μέσα από το νέο της video με τίτλο «Time to Feel Free Ι Memories of a roadtrip from Thessaloniki» και προσκαλεί το ταξιδιωτικό κοινό σε ένα ταξίδι γεμάτο από τις ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρουν κοντινοί στη Θεσσαλονίκη προορισμοί.

Στόχος του νέου video της Marketing Greece, που δημιούργησε σε συνεργασία με την AEGEAN, είναι να αποκαλύψει, όπως λέει η MG, ένα πλήθος «off-the-beaten-track εμπειριών» που μπορεί κανείς να απολαύσει μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη.

Το video, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, απαντά στην ανάγκη του ταξιδιώτη για ελευθερία και εστιάζει στα συναισθήματα που πηγάζουν από την επαφή με τη φύση σε προορισμούς ήπιας ανάπτυξης.

Με τα φθινοπωρινά/χειμερινά χρώματα της ελληνικής φύσης ως σκηνικό και φιλμ εφέ που παραπέμπει σε ζωντανές αναμνήσεις, οι πρωταγωνίστριες του video βιώνουν μοναδικές εμπειρίες σε ένα roadtrip γεμάτο εικόνες και εμπειρίες πέρα από τις καθιερωμένες.

Με σημείο εκκίνησης τη Θεσσαλονίκη ο θεατής μεταφέρεται για hiking στο φαράγγι του Ενιπέα στον Όλυμπο και ταξιδεύει για βαρκάδα, birdwatching και Jeep Safari στη Λίμνη Κερκίνη. Περιηγείται στους γευστικούς θησαυρούς των αμπελώνων της Γουμένισσας, των τοπικών γλυκισμάτων και του ξακουστού ρεβανί της Βέροιας, και στις χαρακτηριστικές γεύσεις της δημοφιλούς ‘Ανω Πόλης της Θεσσαλονίκης μαζί με την παρέα του. Χαλαρώνει στις ακτές της Χαλκιδικής, εξερευνά τη μοναδικότητα της Λίμνης ‘Αγρα και απολαμβάνει τη θέα που κόβει την ανάσα στα φιορδ του Αλιάκμονα.

«Εικόνες από προορισμούς, στιγμιότυπα με το συναίσθημα της ελευθερίας να κυριαρχεί, προορισμοί που ενδεχομένως δεν είχαμε ποτέ στο μυαλό μας, χειμωνιάτικο ελληνικό σκηνικό. Το νέο μας αυτό video έχει στόχο να αναδείξει το πολυθεματικό προϊόν της χώρας μας και να το εμπλουτίσει. Ταυτόχρονα αποτελεί και μια ανοικτή πρόσκληση σε όλους τους ταξιδιώτες, εντός και εκτός Ελλάδας να ανακαλύψουν αυτή τη μοναδικότητα της χώρας μας. Οι προορισμοί ήπιας ανάπτυξης θα πρωταγωνιστήσουν το επόμενο διάστημα και η Ελλάδα μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτή την νέα τάση, με μεγάλη δυναμική», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece.

Δείτε το video: