Αναμφίβολα το κυκλοφοριακό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στα μεγάλα αστικά κέντρα, ιδιαίτερα στην Αττική και στην Θεσσαλονίκη. Το πρόβλημα αυτό οφείλεται κυρίως στη μεγάλη συγκέντρωση κατοίκων και αυτοκινήτων στις πόλεις, στην οικονομική ανάπτυξη, στην κακή ρυμοτομία των πόλεων και στην αντικοινωνική συμπεριφορά πολλών οδηγών. Σε αυτό το πλαίσιο αποφάσισε να ασχοληθεί και ο ΣΥΡΙΖΑ με τον αρμόδιο τομεάρχη, Χάρη Μαμουλάκη, να προτείνει λύσεις. Μόνο που αυτά που πρότεινε αποτελούν..μέρος του προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας, τα οποία ήδη υλοποιεί η κυβέρνηση!

Ενδεικτικά η εφημερίδα «Αυγή» παρουσιάζει κάποιες από τις προτάσεις του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την Αττική. Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν προτείνει επέκταση της Λ. Κύμης καθώς και επέκταση της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα. Μικρή λεπτομέρεια ότι αυτά τα έργα έχουν ήδη ενταχθεί στο ταμείο ανάκαμψης από την κυβέρνηση και μάλιστα η επέκταση της Λ. Κύμης έχει ήδη προσωρινό ανάδοχο ενώ εκκρεμεί απόφαση του ΣτΕ για το έργο. Μάλιστα η κυβέρνηση ήδη εργάζεται για την εκκίνηση των διαγωνισμών και για δύο ακόμη επεκτάσεις της Αττικής Οδού, η μία προς Λαύριο-Ραφήνα και η άλλη προς την Λ. Βουλιαγμένης.

Επιπλέον ο Χάρης Μαμουλάκης προτείνει τη δημιουργία ενός νέου αυτοκινητόδρομου, μήκους 40 χιλιομέτρων, ο οποίος θα παρακάμπτει την Λ. Κηφισού και θα συνδέει τα Οινόφυτα με την Ελευσίνα. Λεπτομέρεια αποτελεί επίσης ότι για τον εν λόγω άξονα μίλησε ο Πρωθυπουργός πριν λίγους μήνες. Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο άξονας Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη είναι από τα σχέδια που επεξεργάζεται η κυβέρνηση, ωστόσο απαιτεί καλή προετοιμασία διότι η ΕΕ δεν χρηματοδοτεί πλέον εύκολα μεγάλα οδικά έργα και το κόστος ίσως φτάσει το μισό δις.

Επιπλέον ο Χάρης Μαμουλάκης προτείνει τη στοχευμένη παρουσία της τροχαίας σε άξονες με μεγάλη κίνηση, χρησιμοποιώντας μάλιστα τον όρο «ορθολογική(!) αστυνόμευση», μην τυχόν δυσαρεστήσει τους συντρόφους που δεν τα πάνε καλά με τα αστυνομικά μέτρα. Επιπλέον προτείνει ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, κάτι το οποίο η κυβέρνηση ήδη υλοποιεί διότι πέρα από τα 250 νέα λεωφορεία που έρχονται τον Απρίλιο, άρχισε και η κατασκευή της νέας γραμμής 4 του Μετρό Αττικής. Τέλος εντύπωση προκαλεί ότι για την Λεωφόρο Κηφισού προτείνει mini FlyOver στα προβληματικά σημεία, όταν για το σχετικό έργο FlyOver στην Θεσσαλονίκη, ο ΣΥΡΙΖΑ είχε δηλώσει αντίθετος στην κατασκευή του..