Σε μία συγκλονιστική εξομολόγηση προχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης ο υφυπουργός του πρωθυπουργού για τον συντονισμό του κυβερνητικού έργου, Άκης Σκέρτσος, με αφορμή την παρουσίαση του Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021-2030.

Ο στενός συνεργάτης του Κυριάκου Μητσοτάκη προχώρησε σε μία κατάθεση ψυχής λόγω της δικής του μεγάλης απώλειας στην άσφαλτο που αν και μετράει 20 χρόνια οι μνήμες παραμένουν δυνατές.

«Ξεκινάω με μία εξομολόγηση με ένα οδυνηρό ατομικό βίωμα που τέμνει το ιδιωτικό με το δημόσιο, και εν τέλει με αυτό που αποκαλούμε πολιτική» αναφέρει στο άρθρο του στην ιστοσελίδα lifo.gr ο κ. Σκέρτσος.

«Το 2001 ο αδερφός μου, 28 χρόνων τότε, σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα. Ετοιμαζόταν να συγκατοικήσει με την κοπέλα του, είχε πάρει μόλις προαγωγή στη δουλειά του, ήταν η ψυχή της παρέας του με πολλούς και αγαπημένους φίλους. Ήταν ένας καλόκαρδος, έξυπνος, γεμάτος χιούμορ και χαρά για ζωή νέος άνθρωπος. Όλα του πήγαιναν καλά και η ζωή ανοιγόταν μπροστά του με τις καλύτερες προοπτικές.
Και ξαφνικά τελεία. Έτσι απλά.
Χωρίς καμιά ψυχική προετοιμασία για το αδιανόητο, με ανείπωτες κουβέντες που πάντα αφήναμε για αργότερα, με αμέτρητα γιατί. Με πρωτόγνωρο και βαθύ πόνο.
Η αγριότητα αυτής της απώλειας δεν περιγράφεται και θα ήθελα να μην τη ζήσει κανείς. Η τρύπα που ανοίγει στις ψυχές των οικογενειών που χάνουν συγγενείς σε τροχαία δυστυχήματα δεν κλείνει ποτέ. Μπορεί να σε διαλύσει. Απαιτεί μεγάλα ψυχικά αποθέματα για να συμφιλιωθείς μαζί της και να συνεχίσεις τη ζωή λειτουργικός. Όλοι γνωρίζουμε συζύγους, παιδιά, μανάδες και πατεράδες, αδέρφια, που μετά από τέτοια μοιραία γεγονότα κυκλοφορούν σαν φαντάσματα, σκιές του εαυτού τους, για το υπόλοιπο της ζωής τους» αναφέρει μεταξύ άλλων στην προσπάθειά του να πείσει και άλλους συνανθρώπους μας πως «η Ελληνική πολιτεία ουδέποτε ασχολήθηκε σοβαρά και σε βάθος χρόνου με αυτή την πραγματική μάστιγα που ταλαιπωρεί χιλιάδες οικογένειες» όμως «πρώτη φορά, λοιπόν, εκπονείται και παρουσιάζεται σήμερα ένα ολοκληρωμένο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια με στόχο να μειωθεί ο αριθμός των νεκρών και των σοβαρά τραυματισμένων στην άσφαλτο κατά 50% έως το 2030».
πηγή: parapolitika.gr