Για τις καθυστερήσεις σε έργα για τον σιδηρόδρομο σε «συνεργασία» με τη διαπλοκή και με εμβληματικούς «εθνικούς εργολάβους» που σχετίζονται με τον τότε γγ του υπουργείου Μεταφορών Θάνο Βούρδα, άνθρωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του τότε υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, έχουν γραφτεί πολλά.

Όταν ο πολυπράγμων Σπίρτζης έδινε απαντήσεις στη Βουλή για αυτά τα θέματα κρατούσε πάντα χαμηλούς τόνους. Ήταν η εποχή που είχε προχωρήσει και σε διαγωνισμό-εξπρές προμήθειας οικίσκων για τα camps προσφύγων χωρίς προκήρυξη, με αποστολή κλειστών προσκλήσεων προς τους εγγεγραμμένους προμηθευτές της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εργων.

Ο διαγωνισμός, προϋπολογισμού 14 εκατ. ευρώ, αφορούσε 1.150 οικίσκους και το υπουργείο κατάφερε να προμηθευτεί 769 με μια διαδικασία που διήρκεσε ελάχιστες ώρες. Η θητεία του στο υπουργείο Υποδομών είχε σχολιαστεί ποικιλοτρόπως για πράξεις και παραλείψεις καθώς είχε δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα και με την τρόικα αλλά και με ενδιαφερόμενους επενδυτές.

Το μυστικό δεν κρύβεται μόνο στη στενή φιλία που είχε αναπτύξει με τον Νίκο Παππά και οδήγησε στη συγχώνευση των πολιτικών γραφείων τους αλλά και στο γεγονός ότι έχει κουμπάρο, όπως και ο Πάνος Καμμένος, τον εργολάβο Χρήστο Καλογρίτσα. Το θέμα της επικαιρότητας έχει τις δικές του «ουρές» καθώς ενδεχομένως σχετίζεται με πρόσωπα της «αγοράς» που ήθελαν να παρέμβουν στα έργα για τα τρένα…