Νέες στοιχεία από τις αποκαλύψεις του άλλοτε ισχυρού άνδρα της Novartis Κωνσταντίνου Φρουζή στην προανακριτική της Βουλής έρχονται στο προσκήνιο.
Η αποκάλυψη ότι είχε πολλαπλές συναντήσεις με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και τον ίδιο τον Αλέξη Τσίπρα ήταν μόνο η αρχή. Ενώ η στάση του ΣΥΡΙΖΑ που καταψήφισε νομοσχέδιο της κυβέρνησης Σαμαρά για περιορισμό της φαρμακευτικής δαπάνης λαμβάνει πλέον νέες διαστάσεις.
Την ίδια περίοδο ο Αλέξης Τσίπρας κατέθετε τα διαπιστευτήριά του στους φαρμακοβιομήχανους ευελπιστώντας προφανώς στην στήριξή τους στο δρόμο για την κατάληψη της εξουσίας.
Ο Κωνσταντίνος Φρουζής όμως αποκάλυψε και κάτι ακόμα: ότι η Novartis είχε διαφημιστικό πρόγραμμα με το κομματικό έντυπο του ΣΥΡΙΖΑ, την εφημερίδα Αυγή. Τότε διευθυντής της ήταν ο μετέπειτα βουλευτής και υπουργός Νίκος Φίλης.
«Είχα δει τον Νίκο Φίλη ως διευθυντή της Αυγής. Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα, τους είχαμε δώσει διαφημιστικό πρόγραμμα. Εκτός από καταχωρήσεις μας, δημοσίευαν και έμμεσα ρεπορτάζ. Ρεπορτάζ κατά παραγγελία δηλαδή της εταιρίας υπέρ των φαρμάκων της από την εφημερίδα της αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ. Είχαμε διαφημιστικό πρόγραμμα» φέρεται να αποκάλυψε ο Κωνσταντίνος Φρουζής.
Το γιατί μία κορυφαία εταιρεία όπως η Novartis επέλεξε ένα μέσο όπως η Αυγή των 2.830 φύλλων την ημέρα κατά μέσο όρο εκείνη την περίοδο (επίσημα στοιχεία ΕΙΗΕΑ για τον Μάρτιο του 2013) να διαφημιστεί είναι πραγματικά άξιο απορίας. Και όσοι γνωρίζουν τον σκληρό κόσμο της διαφήμισης στα ΜΜΕ γνωρίζουν πως δύο τρόποι υπάρχουν για να εξασφαλίσει κανείς διαφημιστική συμφωνία με μια μεγάλη επιχείρηση: είτε να πουλάει το μέσο είτε να υπάρχουν προσωπικές σχέσεις με την επιχείρηση.