Στις 3 Μαρτίου 2023 κατατέθηκε από τον Κυριάκο Βελόπουλο ερώτηση με την οποία ζητούσε να διευκρινιστεί «τι είδους φορτίο περιείχε η εμπορική αμαξοστοιχία που ενεπλάκη στην θανατηφόρα σύγκρουση με το αντιθέτως ερχόμενο επί της ίδιας σιδηροδρομικής γραμμής επιβατικό τρένο, κατά τα μεσάνυχτα της 28/2/2023».
Στην ερώτηση απάντησε με έγγραφό της η Hellenic Train, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή: «Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503 της 28.02.2023 περιλάμβανε στη σύνθεσή της (επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά τη φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container). Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων, με τη σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής: 4ο, 5ο, 6ο, 7ο βαγόνι: Παρασκευάσματα διατροφής – 8ο, 9ο βαγόνι: Μπίρες – 10ο, 11ο βαγόνι: Σύρματα από σίδηρο – 12ο, 13ο βαγόνι: Εμπορευματοκιβώτια κενά».
Κοινώς, εάν τα αναμενόμενα πορίσματα επιβεβαιώσουν ότι η εν λόγω αμαξοστοιχία μετέφερε άλλο φορτίο από τα όσα ανέφερε εγγράφως η Hellenic Train, το πρόβλημα δεν το έχει ο πρωθυπουργός ή η Βουλή, αλλά η εταιρεία. Οπότε, ψυχραιμία. Η αλήθεια θα βγει στο φως.