Με δύο βραβευμένες ταινίες στις Κάννες και το Βερολίνο, βγαίνουν στις αίθουσες σήμερα. Και βέβαια συνεχίζεται η προβολή του Τζόκερ.

Αναλυτικά οι ταινίες που θα προβάλλονται από σήμερα:

ΠΑΡΑΣΙΤΑ ****
(PARASITE)
Ν. ΚΟΡΕΑ, 2019
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΜΠΟΝΓΚ ΤΖΟΥΝ-ΧΟ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΣΟΝΓΚ ΚΑΝΓΚ-ΧΟ, ΛΙ ΣΟΥΝ-ΚΙΜ

Τετραμελής οικογένεια από τις φτωχογειτονιές της Σεούλ εκμεταλλεύεται την ευκαιρία και σταδιακά τρυπώνει στο πολυτελές σπίτι ενός επιχειρηματία βρίσκοντας εργασία στη φροντίδα του σπιτιού, στη μεταφορά του επιχειρηματία στα ραντεβού του, στα ιδιαίτερα μαθήματα που χρειάζεται η κόρη του για το σχολείο. Ενα Σαββατοκύριακο που η οικογένεια του επιχειρηματία θα λείψει σε εκδρομή, η μη προνομιούχος οικογένεια θα βρει την ευκαιρία να ζήσει στο σπίτι σαν να της ανήκει. Ομως το πάρτι θα λήξει όταν η προηγούμενη κυρία που φρόντιζε το σπίτι θα τους χτυπήσει το κουδούνι μέσα στη νύχτα.

Χρυσός Φοίνικας στο τελευταίο Φεστιβάλ των Καννών για την ταινία του Μπονγκ Τζουν-χο που με εντυπωσιακή μαεστρία φορτώνει το σενάριό του με απροσδόκητες εξελίξεις και παίζει τα κινηματογραφικά είδη στα δάχτυλα. Από τη μαύρη κωμωδία και τη σάτιρα μέχρι το κοινωνικοπολιτικό σχόλιο και το θρίλερ, ο Μπονγκ Τζουν-χο ελέγχει απόλυτα κάθε λεπτομέρεια κάνοντάς το να δείχνει εξαιρετικά εύκολο και απλό.

ΣΥΝΩΝΥΜΑ **
(SYNONYMES)
ΙΣΡΑΗΛ, ΓΑΛΛΙΑ 2019
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΝΑΝΤΑΒ ΛΑΠΙΝΤ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΤΟΜ ΜΕΡΣΙΕ, ΚΟΥΕΝΤΙΝ ΝΤΟΛΜΕΡ

Νεαρός Ισραηλινός περιηγείται στο Παρίσι αρνούμενος έστω να μιλήσει εβραϊκά, επιθυμώντας να αφήσει πίσω του την πατρίδα του και να γίνει Γάλλος.

Η ταινία κατέκτησε τη Χρυσή Αρκτο στο φετινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου κάνοντας πολλούς να αναρωτιούνται γιατί. Οταν ο βασικός πρωταγωνιστής δεν κόβει βόλτες στους δρόμους του Παρισιού εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό του, αναλώνεται σε άνευ ιδιαίτερης σημασίας συζητήσεις με το ζευγάρι των γειτόνων του που τον περιμάζεψαν την πρώτη του βραδιά στην πόλη. Εκτός από την αρχική, γενική ιδέα που έχει ενδιαφέρον, από την εκτέλεσή της απουσιάζει η στόχευση και η συνοχή, ενώ η μονόπαντη ερμηνεία του Τομ Μερσιέ, αν και έντονα σωματική, καταλήγει κουραστική.

MALEFICENT: Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ **
(MALEFICENT: MISTRESS OF EVIL)
ΗΠΑ, 2019
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΧΟΑΚΙΜ ΡΕΝΙΝΓΚ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΤΖΟΛΙ, ΕΛ ΦΑΝΙΝΓΚ

Η Μαλέφισεντ καλείται να «δώσει την ευχή της» στον γάμο της βαφτιστήρας της Ορόρα η οποία παντρεύεται τον πρίγκιπα Φίλιπ. Το πρόβλημά της είναι ότι η οικογένεια του Φίλιπ είναι άνθρωποι και όχι ξωτικά και η Μαλέφισεντ δεν τους εμπιστεύεται με κανέναν τρόπο. Την ίδια στιγμή, η μητέρα του Φίλιπ, βασίλισσα Ινγκριθ έχει το δικό της σχέδιο για να κατατροπώσει τα ξωτικά για πάντα. Καλοσχεδιασμένη και καλοφροντισμένη παραγωγή με απίθανα ψηφιακά εφέ που όμως φτάνουν στο άλλο άκρο με την τελειότητά τους και σχεδόν βγάζουν μάτι. Η ίδια η ιστορία που αφηγείται η ταινία δε είναι όσο προβλέψιμη και ανιαρή μπορείτε να φανταστείτε και λίγο παραπάνω.

ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ

Επικίνδυνες κυρίες **. Της Λορίν Σκαφάρια με τις Τζένιφερ Λόπεζ, Κόνστανς Γου

Απελπισμένη στρίπερ που φροντίζει την άρρωστη μητέρα της στο σπίτι αναζητεί έναν τρόπο να λύσει το οικονομικό της πρόβλημα και να γίνει ανεξάρτητη. Την απάντηση θα της τη δώσει η πιο έμπειρη Ραμόνα η οποία δεν διστάζει να «ναρκώνει» με ουσίες τα golden boys της Γουόλ Στριτ που έρχονται στο κλαμπ να τις απολαύσουν και να υποκλέπτει μεγάλα ποσά από τις κάρτες τους. Η ταινία βασίζεται σε αληθινή ιστορία και θα μπορούσε να είναι μια ενδιαφέρουσα αφήγηση αν έμπαινε πιο βαθιά στις προσωπικότητες των πρωταγωνιστών αυτής της υπόθεσης. Αντ’ αυτού βλέπουμε μια τυπική και επαναλαμβανόμενη ιστορία απάτης με λίγο οφθαλμόλουτρο και τη Τζένιφερ Λόπεζ να κάνει overacting στον ρόλο της κοπέλας της εργατικής τάξης που θεωρεί ότι δικαιούται να τα αρπάξει από εκείνους που τα αρπάζουν από τον απλό κόσμο.

Καρό Νίντζα. Κινούμενα σχέδια των Αντερς Μάθεσεν, Θορμπιόρν Κριστόφερσεν

Μία στοιχειωμένη κούκλα Νίντζα συνεργάζεται με τον Αλεξ για να πάρει εκδίκηση για τον φόνο ενός φτωχού παιδιού. Ο Καρό Νίντζα βοηθάει τον Αλεξ να αντιμετωπίσει τον τραμπούκο του σχολείου και να κατακτήσει το κορίτσι των ονείρων του, ενώ ο Αλεξ τού μαθαίνει ότι μία αιματηρή εκδίκηση δεν είναι καλύτερη από ένα αιματηρό έγκλημα.

Ο Λένιν τον Οκτώβρη (1937). Των Μιχαήλ Ρομ, Ντμίτρι Βασιλιέφ με τους Μπόρις Σούκιν, Νικολάι Οκλοπκοφ

Πορτρέτο του Λένιν την περίοδο της Οκτωβριανής Επανάστασης, όταν επιστρέφοντας από τη Φινλανδία φτάνει στην Αγία Πετρούπολη με στόχο να ανατρέψει την προσωρινή κυβέρνηση.