Το εργοτάξιο Φρέαρ ΤΒΜ Βεΐκου της νέας Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, επισκέφθηκε την Πέμπτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με τον αρμόδιο για τις υποδομές υφυπουργό Νίκο Ταχιάο

Ο μετροπόντικας «Νίκη» ξεκίνησε από το Άλσος Βεΐκου και έχει διανοίξει σήραγγα 520 μέτρων, ενώ ο μετροπόντικας «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη έχει ανοίξει σήραγγα 2.050 μέτρων. 

«Η Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας προχωρά. Ο μετροπόντικας "Νίκη", που συναρμολογήθηκε τον Φεβρουάριο, ξεκίνησε τη διάνοιξη. Έχει ήδη σκάψει 520 μέτρα, με κατεύθυνση τον Ευαγγελισμό. Για την ακρίβεια, πέρασε από τον πρώτο σταθμό "Άλσος Βεΐκου" και κατευθύνεται προς τον δεύτερο σταθμό, τον σταθμό "Γαλάτσι". Ακολουθώντας την αντίθετη πορεία, με αφετηρία την Κατεχάκη, ο μετροπόντικας "Αθηνά" έχει διανοίξει 2.050 μέτρα. Έχει περάσει κάτω από τον σταθμό "Γουδή", και σε περίπου 90 μέτρα φτάνει στον σταθμό "Ζωγράφου". Στόχος μας, απολύτως εφικτός και δέσμευση της αναδόχου εταιρείας, οι δύο μετροπόντικες να ολοκληρώσουν τη διάνοιξη του συνόλου των σηράγγων, μήκους 13 χλμ., το 2026. Ως υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εργαζόμαστε μεθοδικά και συστηματικά, έτσι ώστε να παραδώσουμε στην ελληνική κοινωνία τα έργα που της αξίζουν, για να βελτιώσουμε τη ζωή και την καθημερινότητα των πολιτών» δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας. 

«Είναι ένα τεράστιο έργο για την Αθήνα που θα αλλάξει τη μορφή της στο τέλος της δεκαετίας που διανύουμε. Τα οφέλη από αυτήν την παρέμβαση είναι ζωτικής σημασίας. Το πιο σημαντικό είναι ότι με τη βελτίωση των αστικών δημοσίων συγκοινωνιών μειώνεται η κίνηση των αυτοκινήτων μέσα στην πόλη. Αυτό είναι το ζητούμενο σε μία πόλη όπως η Αθήνα, που βλέπουμε ότι πλέον όλες οι αστικές οδοί έχουν κατακλειστεί με αυτοκίνητα. Επίσης, τα περιβαλλοντικά οφέλη είναι προφανή και βεβαίως πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι το μέσο το οποίο έρχεται έχει χαρακτηριστικά εντελώς καινούρια εδώ, καθώς, όπως και στη Θεσσαλονίκη, θα λειτουργεί χωρίς οδηγό. Ακόμα, οι σταθμοί θα έχουν διαφορετικό μέγεθος από αυτό που έχουμε δει μέχρι σήμερα και θα έχουμε διαφορετικές πόρτες εισόδου - εξόδου από τις πόρτες των βαγονιών. Θα είναι ένα πάρα πολύ σύγχρονο μετρό που υπακούει στα μέγιστα πρότυπα ασφαλείας» δήλωσε ο Νίκος Ταχιάος.