Οι Influencers έχουν μπει στο στόχαστρο της εφορίας το τελευταίο διάστημα, καθώς έχει καταγραφεί πως σε ορισμένες περιπτώσεις δεν δηλώνουν τα έσοδά τους από τα προϊόντα που προβάλλουν μέσω των λογαριασμών τους στα social media.

Μάλιστα, οι Ράμπο της Εφορίας κάνουν σαρωτικούς ελέγχους στους λογαριασμούς των influencers και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Έρευνα και σε παλιότερες αναρτήσεις

Αξίζει να σημειωθεί πως οι έλεγχοι δεν αφορούν μόνο πρόσφατες αναρτήσεις αλλά έχουν και αναδρομική ισχύ. Δηλαδή γίνεται έρευνα και σε παλαιότερες αναρτήσεις, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Συγκεκριμένα, στο στόχαστρο έχουν μπει όσοι δηλώνουν μικρά έσοδα αλλά κάνουν πολυτελή βίο με ακριβά αυτοκίνητα, διαμονές σε ακριβά ξενοδοχεία κλπ.

Ωστόσο, υπάρχουν και εκείνοι που λειτουργούν σωστά ανοίγοντας βιβλία και βάζοντας τα τιμολόγια στο Mydata.

Οι κατηγορίες των Influencers που έχουν μπει στο στόχαστρο της Εφορίας είναι πέντε και είναι οι εξής:

-NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
-MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
-Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
-MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
-MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.