AirHelp: 3 ελληνικά αεροδρόμια στο Top 10 με τις περισσότερες καθυστερήσεις –

9

Ο κρατικός αερολιμένας Μυκόνου είναι το αεροδρόμιο με τις περισσότερες καθυστερήσεις πτήσεων πανευρωπαϊκά, με ένα στα δύο δρομολόγιά του να αργοπορεί στην αναχώρηση, όπως διαπιστώνει η AirHelp, ο μεγαλύτερος οργανισμός στον κόσμο που ειδικεύεται στα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να αποζημιωθούν για καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις και σε περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης.

Η AirHelp συνέταξε τη λίστα με τα 50 αεροδρόμια της Ευρώπης, όπου καταγράφηκαν οι περισσότερες καθυστερήσεις πτήσεων το φετινό Ιούνιο και Ιούλιο και στο top 10 της, πέρα από τη Μύκονο, υπάρχουν άλλα δύο ελληνικά αεροδρόμια, αυτά της Σαντορίνης και της Αθήνας.

Σύμφωνα με την AirHelp, σχεδόν τέσσερις με πέντε στις 10 πτήσεις που αναχωρούν από αυτά τα τρία αεροδρόμια, έχουν καθυστέρηση. Εκτός από την Ελλάδα, στη 10άδα με τις περισσότερες καθυστερήσεις βρίσκονται και τρία αεροδρόμια της Πορτογαλίας: της Νήσου Πόντα Ντελγάδα, της Νήσου Λάχες και της Λισαβόνας.

Ο Παναγιώτης Διβάνης, ειδικός της AirHelp για θέματα δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, σχολίασε πως «το γεγονός ότι καθυστερούν οι πτήσεις σε αεροδρόμια της χώρας, που αποτελούν δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς για χιλιάδες επιβάτες, από κάθε γωνιά της Ευρώπης, θα πρέπει να μας προβληματίζει. Ειδικά, όσοι αποφασίζουν να πετάξουν τελευταία στιγμή, θα πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους περισσότερο χρόνο, αν αναχωρούν από αυτά τα αεροδρόμια».

Όπως ενημερώνει η AirHelp, όσοι αναχωρούν από αεροδρόμιο χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή ταξιδεύουν με πτήσεις που προσγειώνονται σε αεροδρόμιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αερομεταφορέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης κι έχουν πάνω από τρεις ώρες καθυστέρηση, ματαιωθεί η πτήση τους ή δεν τους επιτραπεί η επιβίβαση, μπορούν να λάβουν μέχρι και 600 ευρώ αποζημίωση το άτομο. Οι επιβάτες έχουν το δικαίωμα να λάβουν αποζημίωση, εάν φτάσουν στον προορισμό τους με τρεις ώρες καθυστέρηση από την ώρα της προγραμματισμένης άφιξης, υπό την προϋπόθεση, η αεροπορική εταιρεία ευθύνεται για την καθυστέρηση. Το ποσό της αποζημίωσης εξαρτάται από την απόσταση του ταξιδιού. Οι επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν την αποζημίωση, μέχρι και τρία χρόνια μετά την πτήση.

Για να βεβαιωθούν εύκολα και γρήγορα ότι δικαιούνται αποζημίωση, μπορούν απλά να επισκεφθούν το website της AirHelp και να εισάγουν τα στοιχεία της πτήσης τους στη σχετική φόρμα της εταιρείας.