Ο Άδωνις Γεωργιάδης εξαπέλυσε δριμεία επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα, σχολιάζοντας καυστικά το εσωκομματικό παρασκήνιο της απομάκρυνσης του Στέφανου Κασσελάκη και κατηγορώντας τα μέσα ενημέρωσης για επιλεκτική ανάγνωση των δημοσκοπικών ποσοστών του.
Με τον χαρακτηριστικό, επιθετικό και επικοινωνιακό του τρόπο σχολίασε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, την πολιτική επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα και τις εσωτερικές διεργασίες στον χώρο της Αριστεράς. Ο κ. Γεωργιάδης αμφισβήτησε ευθέως το αφήγημα περί «πολιτικής δικαίωσης» του πρώην πρωθυπουργού, αντιπαραβάλλοντας τα εκλογικά δεδομένα του πρόσφατου παρελθόντος με τις τρέχουσες επιδόσεις του νέου του εγχειρήματος και κάνοντας λόγο για μια ενορχηστρωμένη επιχείρηση ανατροπής της προηγούμενης ηγεσίας. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, ο κ. Τσίπρας «παραμέρισε ως αποτυχημένος με 17,8%, έκανε όλη τη συνωμοσία και φάγανε τον Κασσελάκη στον μπουζουξίδικο, γιατί ο Κασσελάκης πήρε "μόνο" 15,6% στην κάλπη».
Συνεχίζοντας την κριτική του, ο υπουργός Υγείας εστίασε στα ευρήματα των πρόσφατων μετρήσεων της κοινής γνώμης, εκφράζοντας την έκπληξή του για τον τρόπο με τον οποίο το δημοσιογραφικό σύστημα αποτιμά τη δυναμική του πρώην προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Υποστήριξε ότι υπάρχει μια εμφανής αναντιστοιχία ανάμεσα στην πραγματική εκλογική επιρροή του κ. Τσίπρα και την εικόνα που προβάλλεται δημόσια, τονίζοντας: «Και τώρα ο Τσίπρας, με σκάρτο 15% στις δημοσκοπήσεις -όχι σε κάλπη-, είναι θριαμβευτής».