Με ταχύ ρυθμό υλοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς τη μετάβαση του δικτύου της στο νέο, σύγχρονο τύπο τραπεζικού καταστήματος, το οποίο συνδυάζει την καινοτομία και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους. Eως το τέλος του έτους, περίπου 30 καταστήματα θα έχουν υιοθετήσει το νέο μοντέλο και στα τέλη του 2024 θα έχει σταδιακά ολοκληρωθεί η μετάβαση για το σύνολο των καταστημάτων της τράπεζας που έχει το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα, με πάνω από 380 καταστήματα στρατηγικά τοποθετημένα στην επικράτεια. 

Ηδη, νέου τύπου καταστήματα λειτουργούν σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι και, όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας Χρήστος Μεγάλου, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο νέο κατάστημα των Βριλησσίων, «η Τράπεζα Πειραιώς έχει εισέλθει στη νέα εποχή, υλοποιώντας ένα ευρύ πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού και εκσυγχρονισμού. Μέσω αυτού, με το νέο κατάστημα δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ψηφιακά και τους προσφέρουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες με επίκεντρο την προσωπική σχέση με τα στελέχη της τράπεζας, σε ένα φιλόξενο περιβάλλον που δεν θυμίζει παραδοσιακό τραπεζικό δίκτυο. Καίριο ρόλο στο νέο μοντέλο καταστήματος έχουν οι εργαζόμενοί μας, που είναι ένα από τα δυνατά μας σημεία και βασικός παράγοντας της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας που χαρακτηρίζει το ευρύτατο δίκτυο της τράπεζας, το οποίο συνεχίζει να εξυπηρετεί την κοινωνία και να στηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας». 

Εξειδικευμένοι σύμβουλοι 

Στα νέα καταστήματα, οι εξειδικευμένοι τραπεζικοί σύμβουλοι υποδέχονται στο κατάστημα τον πελάτη και τον κατευθύνουν ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει. Στο νέο κατάστημα μπορούν να γίνουν, εάν το επιθυμεί ο πελάτης, συναλλαγές ηλεκτρονικά με τη βοήθεια του προσωπικού, όταν χρειάζεται. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι το 97% των πελατών της Τράπεζας Πειραιώς πραγματοποιεί ήδη τις συναλλαγές του με τα ψηφιακά κανάλια που διαθέτει η τράπεζα. 

Το νέο κατάστημα εξελίσσει πραγματικά την τραπεζική εμπειρία, διευκολύνοντας την αλληλεπίδραση του πελάτη με τον τραπεζικό σύμβουλο και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Ο σύγχρονος σχεδιασμός δημιουργεί ένα φιλικό και οικείο περιβάλλον, ενώ υπάρχουν επίσης κλειστοί χώροι όπου χρειάζεται για τη διαφύλαξη της ιδιωτικότητας. 

Ενα ακόμη από τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου μοντέλου με στόχο την εξυπηρέτηση του πελάτη στον συντομότερο δυνατό χρόνο είναι η δραστική μείωση από την Τράπεζα Πειραιώς των αναγκαίων εντύπων. Με τον τρόπο αυτόν, αξιοποιώντας τα ψηφιακά μέσα και ψηφιοποιώντας τις περισσότερες λειτουργίες, περιορίζεται σημαντικά ο χρόνος ολοκλήρωσης των συναλλαγών και παράλληλα μειώνεται το ενεργειακό αποτύπωμα της τράπεζας. 

Ανθρωποκεντρική προσέγγιση 

Η τραπεζική εμπειρία για τον πελάτη αναβαθμίζεται, όχι μόνο λόγω της χρήσης των πιο σύγχρονων ψηφιακών μέσων από πλευράς της Τράπεζας Πειραιώς, αλλά επίσης λόγω της δυναμικής του προσωπικού της που δίνει παραδοσιακά βαρύτητα στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση που χαρακτηρίζει την τράπεζα. 

Η Τράπεζα Πειραιώς, προχωρώντας σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύει τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της. Στόχος είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της και ταυτόχρονα να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της.