Το ηλεκτρικό DS 3 Crossback E-Tense συμβάλλει στη μείωση των ρύπων

26
Το ηλεκτρικό DS 3 Crossback E-Tense συμβάλλει στη μείωση των ρύπων tomanifesto.gr manifesto to manifesto manifesto gr manifesto.gr tomanifesto manifestogr μανιφεστο manifesto news efimerida manifesto eidhseis to manifesto eidiseis

Το σημαντικότερο πλεονέκτημα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η συμβολή τους στη προστασία του περιβάλλοντος. Οι επικίνδυνοι ρύποι που εκπέμπουν όλα τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, επιβαρύνουν το περιβάλλον και την υγεία των πολιτών.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων επενδύουν μεγάλα ποσά στην εξέλιξη των νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα οποία χρησιμοποιούν μόνο ηλεκτρική ενέργεια για να κινηθούν. Από το 2020, θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων, τα οποία όμως στη πλειονότητα τους αντιμετωπίζουν δυο σημαντικά προβλήματα, την περιορισμένη αυτονομία και την υψηλή τιμή πώλησης.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να επιλύσουν αυτά τα προβλήματα αξιοποιούν τις τελευταίες τεχνολογίες και αναδιαρθρώνουν την παραγωγική τους δυνατότητα.

Η DS, είναι μια γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία η οποία ειδικεύεται στη παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων τα οποία βασίζονται στα μοντέλα της Citroen. Ανήκει στον Όμιλο PSA, που κατέχει και τις μάρκες, Peugeot, Citroen και Opel. Η DS, ανακοίνωσε νέα στοιχεία για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο νέας γενιάς, το οποίο αναμένεται στην αγορά το 2020.

Ο λόγος για το νέο DS 3 Crossback E-TENSE, το οποίο αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή του DS 3 Crossback, το οποίο ήδη κυκλοφορεί στην αγορά.

Με την πρώτη ματιά, στο εξωτερικό τμήμα του ηλεκτρικού αυτοκίνητου, δεν διαπιστώνονται σημαντικές σχεδιαστικές διάφορες σε σχέση με το βασικό μοντέλο που χρησιμοποιεί κινητήρες βενζίνης και ντίζελ για να κινηθεί.

Στο εσωτερικό, όμως οι ειδικές πληροφορίες που εμφανίζονται στο ψηφιακό όργανο και ο μοχλός των επιλογών της κίνησης του αυτοκινήτου, που φέρει την ένδειξη E-TENSE υποδηλώνουν ότι βρίσκεστε σε ένα 100% ηλεκτρικό όχημα. Παρόλο που προστέθηκαν οι νέες μπαταρίες δεν έχει επηρεασθεί η χωρητικότητα στον εσωτερικό χώρο.

«Οι προδιαγραφές του πρώτου μας premium 100% ηλεκτρικού B-SUV βασίστηκαν σε τρεις βασικούς πυλώνες», εξηγεί ο Ρεμί Σειμπέρε, διευθυντής του προγράμματος του DS 3 Crossback E-TENSE.

– Αυτονομία: Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του κατασκευαστή το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει αυτονομία 320 χλμ. Η μέτρηση έγινε με το νέο πιο ρεαλιστικό πρωτόκολλο WLTP, ενώ με το παλαιότερο πρωτόκολλο NEDC, η αυτονομία είναι 430 χλμ. Η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας βελτιστοποιείται χάρη στην παροχή ενέργειας στις μπαταρίες όταν ενεργοποιούνται τα φρένα και στην αντλία θερμότητας που μειώνει την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος.

– Δυνατότητα επαναφόρτισης: Το DS 3 Crossback E-TENSE φέρει φορτιστή υψηλής χωρητικότητας. Αν και το αυτοκίνητο μπορεί να φορτιστεί από μια τυπική πρίζα χρησιμοποιώντας το παρεχόμενο καλώδιο Mode 2, ένα wallbox 11 kW, μειώωει το χρόνο φόρτισης σε 5 ώρες. Σε ένα δημόσιο σταθμό γρήγορης φόρτισης 100 kW, το 80% της μπαταρίας μπορεί να φορτιστεί σε 30 λεπτά, πράγμα που αντιπροσωπεύει μια μέση τιμή 9 χλμ. ανά λεπτό φόρτισης.

– Ακουστική άνεση: Ο ιδιαίτερα χαμηλός εσωτερικός θόρυβος είναι ένα από τα ζωτικά συστατικά κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ανακοινώθηκε ότι το DS 3 Crosbback E-TENSE, είναι ένα από τα πιο αθόρυβα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μετά τα μέτρα που ελήφθησαν για να μειωθούν οι θόρυβοι από την κύλιση και τους εξωτερικούς παράγοντες.

Η πλήρης μπαταρία (κυψέλες, σύστημα ψύξης, διαχείριση και έλεγχος πληροφοριών) ζυγίζει 350 κιλά. Όμως, το πολυτελές ηλεκτρικό ζυγίζει 300 κιλά περισσότερο από την έκδοση βενζίνης ή ντίζελ. Η μείωση του βάρους κατά 50 κιλά προήλθε από την διαφορά του βάρους ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τον ηλεκτρικό κινητήρα καθώς και από δυο άλλους παράγοντες, την αφαίρεση του ρεζερβουάρ καυσίμου και της εξάτμισης. Διαθέτει επίσης μια αντλία θερμότητας υψηλής απόδοσης.

Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να βελτιώσει την εμβέλεια του αυτοκινήτου επιλέγοντας λειτουργίες οδήγησης και λειτουργίες αναγέννησης:

– Eco: ο κινητήρας και τα διάφορα χαρακτηριστικά βαθμονομούνται σε βελτιστοποιημένο εύρος οδήγησης.

– Normal: ο καλύτερος συνδυασμός εμβέλειας και απόδοσης.

– Sport: Η μέγιστη ροπή 26,6 χλγμ. αποδίδεται μόλις ενεργοποιηθεί ο ηλεκτρικός κινητήρας με αποτέλεσμα το τυπικό τεστ επιτάχυνσης 0-100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,7”.