Χάος επικρατεί στα ελληνικά αεροδρόμια, στη διαδικασία των ελέγχων αλλά και στις πτήσεις, με όλο και περισσότερους επιβάτες να εκφράζουν δυσαρέσκεια για τις συνεχείς ταλαιπωρίες τους και τις ευθύνες της Fraport να γίνονται διαρκώς μεγαλύτερες, και να μην κρύβονται. Αρκεί μόνο το εξής στοιχείο για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της ζημίας φέτος: Σύμφωνα λοιπόν με τα τελευταία επικαιροποιημένα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας Αεροναυτιλίας (Eurocontrol), μόλις το 34% του επιβατικού κοινού εντός των ελληνικών συνόρων είχε και έχει την «τύχη» να αναχωρήσει στην ώρα του, με τις καθυστερήσεις να διαδέχονται η μία την άλλη. 

Το δέκατο χειρότερο αεροδρόμιο της Ευρώπης τον Ιούλιο του 2024 ως προς την αξιοπιστία του στις ώρες άφιξης και αναχώρησης είναι αυτό του Ηρακλείου Κρήτης, όπου μόλις το 27,6% των πτήσεων αναχωρεί στην ώρα του. Το χειρότερο αεροδρόμιο –στον συγκεκριμένο δείκτη– είναι αυτό των Τιράνων και ακολουθούν του Σαράγιεβο, το «Φιουμιτσίνο» της Ρώμης, του Γερεβάν στην Αρμενία, της Νάπολης, το «Οτοπένι» της Βουδαπέστης, το «Στάνστετ» του Λονδίνου και του Κισινάου στη Μολδαβία. Στις περισσότερες λίστες συνολικών αξιολογήσεων των αεροδρομίων βάσει μιας σειράς παραμέτρων (περιβάλλων χώρος, τιμές καταστημάτων, χρόνοι καθυστέρησης κ.ά.) το αεροδρόμιο του Ηρακλείου είναι σχεδόν στον πάτο. Το μόνο χειρότερο φαίνεται πως είναι το «Χένρι Κοαντά» του Βουκουρεστίου. Στον αντίποδα, όποιος αναγκαστεί να «ξεμείνει» για ώρες στο αεροδρόμιο «Μπράντενμπουργκ» του Βερολίνου φαίνεται πως είναι τυχερός μέσα στην ατυχία του... 

Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» η κατάσταση παραμένει εξαιρετικά δύσκολη, με τεράστιες ουρές και αυξημένες καθυστερήσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό συμβαίνει εξαιτίας της έλλειψης αστυνομικού προσωπικού στη βάρδια, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει επαρκής αριθμός αστυνομικών για να διενεργούν τους ελέγχους, όπως απαιτούν οι κανόνες ασφαλείας. Οι επιβάτες αναφέρουν καθυστερήσεις που αγγίζουν ακόμη και τη μία ώρα για τον έλεγχο των διαβατηρίων. Σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας, ο έλεγχος διαβατηρίων πρέπει να πραγματοποιείται από αστυνομικό. Συνήθως υπάρχουν τέσσερις αστυνομικοί στη βάρδια, με τρεις από αυτούς να εκτελούν χειροκίνητα τον έλεγχο, ενώ ο τέταρτος βρίσκεται στα μηχανήματα ελέγχου για τους επιβάτες που πραγματοποιούν τον έλεγχο μόνοι τους. 

Από το αεροδρόμιο υπογραμμίζουν ότι η κατάσταση θα μπορούσε να βελτιωθεί με την προσθήκη περισσότερων αστυνομικών στη βάρδια, ωστόσο οι ευθύνες της Fraport είναι εμφανείς, ενώ οι κινήσεις βελτίωσης επιβάλλονται σε μία χώρα όπου ο τουρισμός είναι η ατμομηχανή της οικονομίας.