Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής (αλλά και ο Γιώργος Γεραπετρίτης που ανέλαβε μεταβατικός υπουργος) ζήτησε συγγνώμη. Όχι λεκτική απλά, αλλά και έμπρακτη με την άμεση παραίτησή τους. Το ερώτημα είναι αν προηγούμενοι υπουργοί που πέρασαν από αυτό το πόστο θα ζητήσουν και αυτοί.

Η κατάσταση στους σιδηρόδρομους δεν είναι σημερινή. Το λένε όλοι. Αυτό βέβαια δεν μειώνει τις όποιες ευθύνες υπάρχουν και σήμερα. Εν τούτοις για πρώτη φορά ένας υπουργός τις ανέλαβε. Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής ανέλαβε την αντικειμενική ευθύνη και είναι χαρακτηριστικό πως δεν έθεσε απλά την παραίτησή του στη διάθεση του πολιτικού του προϊστάμενου. Επέλεξε να φύγει.

Όμως αυτό που συμβαίνει στους σιδηρόδρομους δεν είναι κάτι που εμφανίσθηκε ξαφνικά. Και καλό θα είναι αυτοί που έφτασαν στο σημείο να ακυρώσουν ότι είχε προηγηθεί (σταματούσαν συμβάσεις για επαναδιαπραγμάτευση και κατέληξαν να ξεπουλήσουν τους σιδηρόδρομους έναντι πινακίου φακής) να είναι προσεκτικοί όταν απειλούν πως μετά το πένθος θα συζητηθούν οι ευθύνες.

Όπως είπε άλλωστε και ο πρωθυπουργός οι ευθύνες θα διερευνηθούν και θα αποδοθούν. Η δέ διερεύνηση θα είναι σε βάθος… χρόνου.