Πριν από 12 χρόνια η Folli Follie ήταν μια κραταιά επιχείρηση κυριολεκτικά κόσμημα.
Πριν από 12 χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ένα μάτσο συνιστώσες με νεοεκλεγέντα πρόεδρο τον 33χρονο Αλέξη Τσίπρα.
Πριν από 12 χρόνια «έτρεχε» στα ΜΜΕ η διαφημιστική καμπάνια της Folli Follie με θέμα τη νέα συλλογή δαχτυλιδιών που γεννούσε συναισθήματα.
Emotions… Μια νέα σειρά δαχτυλιδιών, που φοριούνται μόνα τους ή σε αμέτρητους συνδυασμούς, ανάλογα με τη διάθεσή σας.
Μετά από 12 χρόνια τα «δαχτυλίδια» επιστρέφουν για να γίνουν μόδα. Και οι προβλέψεις λένε ότι… θα φορεθούν μόνα τους ή σε αμέτρητους συνδυασμούς. Διότι οι «σπερματεγχύτες» του 2008 εξελίχθηκαν όταν η Αριστερά έγινε… «κυβερνώσα».
Οι «σπερματεγχύτες» έσκισαν τα μνημόνια και… έσκισαν κατόπιν όλα τα καλσόν της αγοράς. Απέκτησαν όμως και γούστο. «Εμπειρίες, αναμνήσεις και ιδιαίτερες στιγμές που δεν μπορείτε να ξεχάσετε, όλα χωρούν σε αυτά τα δαχτυλίδια που θα φυλάξετε για πάντα!»
Η λέξη κλειδί: «για πάντα». Δεν κατάφεραν όμως να τα φυλάξουν για πάντα! Κάπως έτσι το «ηθικό πλεονέκτημα» γίνεται… «ασημένιες, χρυσές και ροζ χρυσές αντανακλάσεις». Και ακτινοβολούν φωτίζοντας το «Αστέρι» και τα «Αστέρια» του ΣΥΡΙΖΑ.
Και η διαφημιστική καμπάνια του 2008, επιστρέφει το 2020, λες και οι δημιουργοί της τη σχεδίασαν για την προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ και της «Προοδευτικής Συμμαχίας» για τις εκλογές του 2023.
«Ένα, για όσα δεν μένουν ξεχασμένα.
Δύο, με γυναικείο μπρίο.
Τρία, για μια καινούρια ιστορία.
Τέσσερα, οι εποχές που πέρασαν.
Πέντε, όσα τα μάτια λένε.
Έξι, για μια μοιραία έλξη.
Επτά, για τα παλιά.
Οκτώ, για ένα μυστικό.
Εννιά, για ένα χάδι στα μαλλιά.
Δέκα, λεπτά αισθήματα…»
Και για τους κακόβουλους… Και οι «σπερματεγχύτες» έχουν ψυχή.
Easy Writer