Της ΛΙΝΑΣ ΚΛΕΙΤΟΥ

Η επανεισαγωγή του Α.Τσίπρα στην συχνότητα του Σκαι , κατεγράφη ως η πλέον ηχηρή στρατηγική υπαναχώρηση και ταυτόχρονα δημόσια ομολογία, μείζονος πολιτικού λάθους.
Παρά ταύτα, άλλοι είναι οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους θα περάσει στην ιστορία . Για τον έναν έχει ήδη επιληφθεί η δικαιοσύνη. Για τον άλλον ενδεχομένως επιλαμβάνεται οσονούπω και θα αποτελέσει ξεχωριστό κεφάλαιο στη σύγχρονη πολιτική σκηνή…
Τα όσα είπε λοιπόν ο Πρωθυπουργός για τη νύχτα της τραγωδίας στο Μάτι, σηματοδοτούν την τραγωδία του τόπου και την τραγωδία της αριστεράς. Και αν ο τόπος καλλιεργεί δικαίωμα προσδοκίας στην ανάκαμψη εξαιτίας επερχόμενης πολιτικής αλλαγής, δεν ισχύει το ίδιο για την στιγματισμένη πλέον αριστερά.
Ο πρωθυπουργός μέσα από ψέματα και σκόπιμες διαστρεβλώσεις. Πέρα από το αυστηρώς επιλεγμένο, επί μακρόν προβαρισμένο ύφος της καμουφλαρισμένης άγνοιας, της σκόπιμης αφέλειας και του ελαττωμένου καταλογισμού, επιχείρησε, αλλά δεν τα κατάφερε, να αποσείσει από πάνω του την κατηγορία, ότι ενέπαιζε σε πανελλήνια μετάδοση τους έλληνες την ώρα που εκατοντάδες συμπολίτες τους, καίγονταν ζωντανοί στο Μάτι. Ότι έχει την απόλυτη και ποινικώς(;) ως προς τον καταλογισμό ευθύνη για την ανικανότητα και την αποσάθρωση του κρατικού μηχανισμού, για τον οποίον οι πολίτες πληρώνουν εξαιρετικά βαρύ φορολογικό τίμημα.
Ο κ. Τσίπρας, για μια ακόμη φορά προκάλεσε το κοινό αίσθημα και προσέβαλλε της νοημοσύνη των πανελλήνων, ισχυριζόμενος, ότι δεν ήξερε πως μπήκε η κάμερα στην αίθουσα του συντονιστικού!!!
Δεν ήξεραν οι δυστυχείς υπουργοί του τι γύρευε ο τηλεοπτικός φακός εκεί μέσα και ως εκ τούτου δεν τον πληροφόρησαν ότι στο Μάτι καιγόταν κόσμος, γιατί ήταν όλοι, «frozen»!!!!
Αντέχει σε κριτικό σχολιασμό, η πολιτική θρασύτητα του ισχυρισμού; Είναι δυνατόν, ένας κατά τεκμήριο –λέμε τώρα- σοβαρός άνθρωπος και εκ της ιδιότητός του θεσμικός παράγοντας, να επιλέγει ως μέτρο άμυνας ένα τέτοιας ποιότητας επιχείρημα και ταυτόχρονα να αφήνει σαφείς υπαινιγμούς ότι για μια αρνητική εξέλιξη ευθύνεται μια κάμερα και προφανώς ένας δημοσιογράφος που την ακολουθεί;
Πόσο επικίνδυνη και διαλυτική για την δημοκρατία μπορεί να είναι αυτή προσέγγιση; Πόσο κακοκρυμμένη ολοκληρωτική διάθεση υφίσταται πίσω από μια πολιτική τερατολογία; Και εν τέλει πόσο τυπικά Σοβιετικός είναι αυτός ο ισχυρισμός και πόσο κατά της ελευθερίας των ΜΜΕ;
Για όλα όσα είπε και για εκείνα που ενδεχομένως φοβάται, ο κ.Τσίπρας, έχει φροντίσει, μέσω της αλλαγής του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας να ελαφρύνει, απαλείψει και εν τέλει να αμνηστεύσει ευθύνες.
Από τον πολιτικό καταλογισμό όμως δεν θα ξεφύγει και για το Μάτι και για τα γεγονότα του 2015.
Αν στο Μάτι θρηνήσαμε εκατόμβη νεκρών, τον θάνατο ενός οικοσυστήματος και τις περιουσίες μιας ολόκληρης πόλης, από τις επιλογές του 2015, θρηνούμε την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, του συνόλου του εθνικού μας πλούτου για έναν αιώνα και του μέλλοντός μας.
Επανέρχομαι στο αυστηρώς επιλεγμένο ύφος του νομικά ακαταλόγιστου που υιοθετεί ο πρωθυπουργός.
Πρόκειται για μια επικοινωνιακή μανιέρα που στοχεύει να αποσείσει από πάνω του εγκληματικές ευθύνες.
Ο κ.Τσίπρας ακόμη επιλέγει να παρουσιάζεται ως ο αγνός , ιδεαλιστής, ανυποψίαστος πολιτικός, που δεν ήξερε που πήγαινε, ούτε καταλάβαινε τι έκανε.
Από την οικονομία της υπόθεση και τα όσα καμουφλαρισμένα ομολογεί, προκύπτει , ότι όχι μόνον ήξερε, αλλά είχε προεξοφλήσει βαρύτατες και επαχθείς για τον ελληνισμό αποφάσεις.
Όπως πχ, το Μακεδονικό, που μπήκε στο πακέτο της 17ωρης δήθεν ηρωικής διαπραγμάτευσης του 2015…ξέρετε εκείνης με το έρπητα…
Σε λίγες ημέρες οι πολίτες προσέρχονται στην κάλπη και αποφασίζουν. Καλό θα είναι η επόμενη κυβέρνηση, να επιχειρήσει να διερευνήσει τις ευθύνες της Πεφωτισμένης Αριστερής διακυβέρνησης.
Πρώτον γιατί στιγμάτισαν την πορεία του τόπου και το μέλλον δυο γενιών.
Δεύτερον , διότι οι πολίτες οφείλουν να γνωρίζουν τι παίχτηκε εις βάρος τους σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή και τι καλύφθηκε πίσω από τις κραυγές της υπερήφανης αριστερής αντίστασης και
Τρίτον, διότι η πολιτική ανεξικακία, δεν μπορεί να λειτουργεί διαχρονικά μονομερώς. Καταντά βλακεία…