Ο Πρωθυπουργός αύριο θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Έβρου. Πιο συγκεκριμένα ο κ. Μητσοτάκης το πρωί θα επισκεφθεί την Ορεστιάδα, το Διδυμότειχο και το Σουφλί.

Το απόγευμα ο Πρωθυπουργός θα παραστεί και θα μιλήσει στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής – επέκτασης του φράχτη και συνοδών έργων, κατά μήκος της ελληνοτουρκικής μεθορίου στην Π.Ε. Έβρου.

Η παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη και η υπογραφή της σύμβαση επιβεβαιώνει την πρόθεση της κυβέρνησης και του ιδίου να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός αναφορικά με την επέκταση του φράχτη που συμβάλει στην θωράκιση των συνόρων.

Μάλιστα ο Κυριάκος Μητσοτάκης με αφορμή και την επιχείρησε που στήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο προκειμένου να μπλοκάρει η χρηματοδότηση της επέκτασης του φράχτη στον Έβρο από την Ευρωπαϊκή Ένωση ξεκαθάρισε πως το έργο θα προχωρήσει με κρατικούς πόρους.

 

Με ή χωρίς ευρωπαϊκά λεφτά, ο φράχτης στον Έβρο θα τελειώσει

Με ή χωρίς ευρωπαϊκά λεφτά, ο φράχτης στον Έβρο θα τελειώσει, ξεκαθάρισε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του το πρωί στον Δήμο Παλλήνης, όπου συνομίλησε με κατοίκους και καταστηματάρχες στην κεντρική πλατεία του Γέρακα.

“Μόλις χθες, ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στήριξε τροπολογία -προσέξτε, ακούστε το αυτό- με την οποία ζητά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να μην χρηματοδοτήσει τον φράχτη του Έβρου. Να το ακούσετε όλοι, δεν χρειάζονται αποδοκιμασίες. Χρειάζεται απλά κρίση και σωστή επιλογή για την επόμενη μέρα”, τόνισε ο πρωθυπουργός, με αφορμή την τροπολογία του Δημήτρη Παπαδημούλη για να μπλοκάρει την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση του έργου.

Ο πρωθυπουργός έκανε ειδική αναφορά στην αυριανή επίσκεψή του στον Έβρο, όπου, όπως είπε, “θα έχω την ευκαιρία να υπογράψω την επέκταση του έργου του φράχτη που θωράκισε τον Έβρο και την πατρίδα από τις παράνομες μεταναστευτικές εισβολές”.

Σημειώνεται ότι κυβερνητική απόφαση είναι να ολοκληρωθεί η κατασκευή του Φράχτη κατά μήκος των 140 χλμ των ελληνοτουρκικών συνόρων. ΄Ήδη έχουν κατασκευασθεί 37,5 χλμ και αύριο, παρουσία του Πρωθυπουργού στον Έβρο, θα υπογραφεί η σύμβαση για την κατασκευή επί πλέον 35 χλμ, με κόστος 100 εκατ. ευρώ.