Οι καθημερινές αποκαλύψεις για τη δράση αυτού του «αστειάτορα» καραγκιοζοπαίχτη μέλους της τετράδας των «Ράδιο Αρβύλα», δεν δημιουργούν μόνο αποστροφή και απέχθεια για ένα είδος ανθρώπων που κάνουν καριέρα στην τηλεόραση ως κήνσορες και τιμητές των πάντων. Προκαλούν επίσης σοβαρά ερωτηματικά για το τι ακριβώς συμβαίνει πίσω από τις οθόνες, όταν σβήνουν τα φώτα.
Παράλληλα όμως ξαναφέρνουν στο προσκήνιο τα σοβαρά ερωτηματικά για τους υπόλοιπους τρεις, που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι δεν γνώριζαν τίποτε για τη δράση αυτού του απεχθέστατου τύπου, του Παναγιωτόπουλου.
Εδώ όπως αποδεικνύεται το συγκεκριμένο άτομο είχε γίνει talk of the town της Θεσσαλονίκης, με όσα έκανε επί πολλά χρόνια. Πώς να πιστέψει κανείς ότι και οι διπλανοί του, οι κολλητοί του της ομάδας δεν γνώριζαν τίποτε για τη δράση του; Και πώς να δεχτεί κανείς ότι δεν είχαν ακούσει κάτι, έστω μια φορά, ότι ο κολλητός ο Στάθης είναι ένα τομάρι που εκμεταλλεύεται τις γυναίκες;
Καλή η προσπάθεια να βγάλουν από πάνω τους την αναπόφευκτη «ρετσινιά», με τις αγωγές και τις μηνύσεις (αν ποτέ υποβλήθηκαν…), αλλά οι συνεχείς αποκαλύψεις για το «καρντάσι» δημιουργούν σοβαρότατες αμφιβολίες για τη στάση τους, γενικότερα. Και προφανέστατα έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με το κρίσιμο ερώτημα: αν η Μενδώνη «γνώριζε» για τον Λιγνάδη επειδή τόσα λέγονταν στο θέατρο, πώς έχουν την απαίτηση να τους πιστέψει η κοινωνία ότι εκείνοι δεν «γνώριζαν» για τον κολλητό τους;
(Ο ΑΝΤ1, επίσης, γιατί εξακολουθεί να σιωπά μπροστά στο πραγματικό θέμα αυτής της ιστορίας; Είναι δυνατόν να προγραμματίζεται επιστροφή του «Ράδιο Αρβύλα» μετά τις γιορτές, με όλα αυτά;)
(Από τη στήλη “Στίγμα” του Γιώργου Παπαχρήστου στα “Νέα)