Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που ανακοινώθηκαν από τη ΡΑΑΕΥ, το 2023 υπεβλήθησαν 6.075 αιτήματα στο ΜyRae, από τα οποία το 10-15% δεν επιλύεται μέσω της πλατφόρμας και συνεπώς μπορούν στο εξής να παραπέμπονται στην αντίστοιχη του διαμεσολαβητή, η οποία θα παρέχει εξατομικευμένες λύσεις ανά περίπτωση.
Υπενθυμίζεται πως ο καταναλωτής υποβάλλει αρχικά το αίτημά του στο ΜyRae και ο πάροχος υποχρεώνεται εντός 10 ημερών να απαντήσει. Εφόσον ο καταναλωτής δεν μείνει ικανοποιημένος και δεν έχει επιλέξει την δικαστική οδό, θα μπορεί να απευθυνθεί στον διαμεσολαβητή.