Μετά την ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση των πολιτών στην πιλοτική εφαρμογή στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικού Τομέα Αθηνών, το αυτοματοποιημένο Σύστημα Προτεραιότητας με Ψηφιακό Εισιτήριο επεκτείνεται και στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Πειραιώς και Νήσων.
Η εφαρμογή του συγκεκριμένου συστήματος δίνει τη δυνατότητα απομακρυσμένης έκδοσης ψηφιακού εισιτηρίου. Βοηθά στον έλεγχο της ροής των πολιτών, συνεισφέρει στη μείωση του χρόνου αναμονής σε ουρές και ταυτόχρονα ενισχύσει την αποδοτικότητα των υπαλλήλων της Διεύθυνσης απέναντι σε πολίτες και επιχειρήσεις.
Πρόκειται για μια καινοτομία η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά σε υπηρεσία Περιφέρειας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη και με το συντονισμό της αρμόδιας Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μ. Κουρή.
Το πιλοτικό πρόγραμμα έχει τεθεί σε εφαρμογή από το Μάϊο του 2021 και έχει τύχει διευρυμένης χρήσης από τους ενδιαφερόμενους.
Η συγκεκριμένη δράση, η οποία σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες, έρχεται να προστεθεί σε όλες εκείνες που υλοποιούνται από την Περιφέρεια Αττικής και έχουν ως στόχο τους την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την μείωση της γραφειοκρατίας (ψηφιακή εφαρμογή κατάθεσης αιτήσεων και δικαιολογητικών για την αντικατάσταση διπλώματος οδήγησης, προσωρινά διπλώματα οδήγησης, κ.α.).
Γ. Πατούλης: «Αξιοποιώντας κάθε καινοτόμο εργαλείο της τεχνολογίας, αναβαθμίζουμε την ποιότητα υπηρεσιών και διευκολύνουμε την εξυπηρέτηση των πολιτών»
Ο Περιφερειάρχης Αττικής εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρόοδο της δράσης επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, ότι με αυτό τον τρόπο «επιβεβαιώνεται έμπρακτα η μεγάλη προσπάθεια που γίνεται από τις αρμόδιες διευθύνσεις της Περιφέρειας Αττικής για τη Ψηφιακή Διακυβέρνηση και για τα ζητήματα που αφορούν τη Διοίκηση και την εξυπηρέτηση του πολίτη».
«Θέλω να συγχαρώ όλους όσους συμβάλλουν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Διαπιστώνουμε όλοι μας ότι πολλές υποθέσεις των πολιτών μπορούν πλέον να διεκπεραιωθούν εξ αποστάσεως, αλλά ακόμη και στις περιπτώσεις που απαιτείται η φυσική τους παρουσία, η εξυπηρέτηση γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με τη δυνατότητα που δίνουν οι ψηφιακές εφαρμογές. Mέσω του αυτοματοποιημένου συστήματος προτεραιότητας, η εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων γίνεται ταχύτερα και με ασφάλεια. Η Περιφέρεια Αττικής προχωρά μπροστά, εφαρμόζοντας πρώτη τις καινοτομίες που προσφέρει η τεχνολογία και που ελπίζουμε να αποτελέσουν οδηγό και για την υπόλοιπη Ελλάδα», σημείωσε ο Γ. Πατούλης.