Μια σπουδαία είδηση που πέρασε στα ψιλά με την επικαιρότητα των ημερών, αλλά πρόκειται να αλλάξει τις μετακινήσεις χιλιάδων φοιτητών του ΔΙΠΑΕ και χιλιάδων εργαζόμενων στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη, είναι η λειτουργία της νέας προαστιακής γραμμής που θα συνδέει τον Σιδηροδρομικό Σταθμό με τη Σίνδο.
Προχθές παρουσία του Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών κ.Κωνσταντίνου Κυρανάκη, έγινε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο, το οποίο μάλιστα διήρκησε μόλις 12 λεπτά, όσος και ο χρόνος που θα χρειάζεται ο κάθε επιβάτης για να φτάσει στον προορισμό του, ενώ αμέσως μετά το δρομολόγιο, ο Υπουργός μίλησε στο πανεπιστήμιο παρουσία φοιτητών, και ανακοίνωσε μεταξύ άλλων και την τροποποίηση της γραμμής 52 του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα μεταξύ άλλων, είπε για την γραμμή 52 ότι εξαιτίας του ότι κάνει διέλευση από την εθνική οδό και αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, από εδώ και στο εξής θα χρησιμοποιεί μια νέα εναλλακτική διαδρομή, περισσότερο ασφαλή για του φοιτητές
Αξιοσημείωτο είναι το πως ενώ το έργο ανακοινώθηκε μόλις το Σεπτέμβριο από το βήμα της ΔΕΘ και δια στόματος Κυριάκου Μητσοτάκη, και είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει τη λειτουργία του τέλος του έτους, τελικά θα αποπερατωθεί νωρίτερα από τα διαγράμματα κατά ένα μήνα, γεγονός που στην Ελλάδα δεν το συναντάμε συχνά, τουναντίον.
Αυτή τη στιγμή όπως και έχω ξαναγράψει, η Θεσσαλονίκη θυμίζει από άκρη σε άκρη ένα τεράστιο εργοτάξιο, αφού μεγάλα έργα που θα αλλάξουν καταλυτικά και για πάντα την πόλη βρίσκονται είτε σε διαδικασία αποπεράτωσης, είτε στις μελέτες.
Η Θεσσαλονίκη αλλάζει επειδή για πρώτη φορά κάποια κυβέρνηση ασχολήθηκε πρώτη φορά τόσο σοβαρά μαζί της.