Στη διευκρίνιση ότι στη φρεγάτα «Ύδρα» δεν επιβλήθηκε πρόστιμο 150.000 ευρώ στο λιμάνι της Αιγύπτου γιατί δήθεν είχε εγκαταλειφθεί χωρίς πετρέλαιο, αλλά προκλήθηκε πρόσθετη δαπάνη ύψους 7.000 ευρώ, προχώρησαν πηγές του Πολεμικού Ναυτικού.

Οι ίδιες πηγές διευκρινίζουν ότι το ποσό των 150.000 ευρώ αντιστοιχεί στο κόστος διέλευσης και όχι σε κάποια «ποινή» (penalty) και καταβάλλεται από όλα τα πλοία που εκτελούν διέλευση από τη διώρυγα του Σουέζ.

Όσον αφορά την καθυστέρηση του ανεφοδιασμού της φρεγάτας στο λιμάνι της Αιγύπτου όπου είχε καταπλεύσει κατά την επιστροφή της, περατωμένης της αποστολής της από την επιχείρηση «Ασπίδες», οφείλεται, υπογραμμίζουν πηγές του Πολεμικού Ναυτικού, σε διαδικαστικά ζητήματα, καθώς για πρώτη φορά ενεργοποιήθηκε το Μνημόνιο Αμυντικής Συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών σε θέματα ανεφοδιασμών πολεμικών πλοίων.

Το Πολεμικό Ναυτικό ανεφοδιάστηκε απευθείας από το αντίστοιχο Αιγυπτιακό Ναυτικό, χωρίς μεσάζοντες, εξοικονομώντας από αυτή τη διαδικασία το ποσό των 80.000 ευρώ περίπου, προσθέτουν ίδιες πηγές.

Το μόνο «penalty» -της τάξης των 7.000 ευρώ- στην όλη κίνηση ήταν λόγω καθυστέρησης του ανωτέρω πλοίου (λόγω καιρικών συνθηκών και ταχύτητας) να μπει στην προβλεπόμενη σειρά του convoy που του είχε δοθεί από τις αρμόδιες αρχές για να διέλθει από την εν λόγω διώρυγα εντός συγκεκριμένου χρονικού παραθύρου, ποσό που είναι πολύ μικρότερο από τα 80.000 ευρώ που εξοικονομήθηκαν, καταλήγουν πηγές του Πολεμικού Ναυτικού.